کد خبر: ۲۶۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020August 27
فرمانده تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا خبر داد؛
سردار موسوی از ادامه دار بودن اقدامات ایثارگرانه تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>سردار سرتیپ دوم سیدرضا موسوی فرمانده تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا در مراسم نذر انتقال خون کارکنان تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا که صبح امروز ۶ شهریورماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین خداداد همتی مقدم رئیس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا در محل این تیپ برگزار شد اظهار کرد: ما در ماهی قرار گرفته ایم که ماه خون ایثار و ایثارگری نام گرفته است.

به گزارش شفاآنلاین: فرمانده تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا افزود: ما در یگان‌های ویژه ناجا در راستای تدابیر فرمانده یگان‌های ویژه ناجا و فرمانده ناجا اقدامات خیلی خوبی را در این ایام با کمک همکاران خود در تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) پای گذاری کرده‌ایم و خود را آماده کردیم که از لحظه‌های این ایام بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

او گفت: به واسطه شیوع بیماری کرونا یکی از کار‌هایی را که یگان‌های ویژه ناجا داشتند، موضوع مردم یاری، نسیم همدلی و کمک مومنانه در شکل‌های مختلف بود.

سردار موسوی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌ها موضوع اهدای خون به نیازمندان در این حوزه بود، که همکاران من در تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) و یگان‌های ویژه ناجا این برنامه را انجام دادند و در این امر خدا پسندانه شرکت کردند.

فرمانده تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) یگان‌های ویژه ناجا افزود: وقتی اعلام شد که هموطنان ما به خون نیاز دارند، ما با یک برنامه ریزی دقیق و همت همکاران این کار خداپسندانه را در تیپ یکم حضرت امیر المومنین علی (ع) و سایر همکاران انجام دادیم.

او با بیان اینکه ما همواره در کنار مردم و هموطنان هستیم گفت: یگان‌های ویژه ناجا در این نوع کار‌های ایثارگرانه از چند ماه گذشته در عرصه‌های مختلف نظیر؛ گندزدایی، ضد عفونی، توزیع اقلام ضدعفونی، توزیع ماسک و اهدای خون مشارکت دارند.

سردار موسوی بیان کرد: این موضوع ادامه دارد، چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده اند باید این کمک مومنانه بهتر از گذشته ادامه دار باشد.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

برچسب ها: کرونا ، کووید19 ، ناجا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: