کد خبر: ۲۶۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - 2020August 22
مدیر کل سلامت شهرداری تهران درباره عملکرد مترو در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

شفاآنلاین>اجتماعی>زینب نصیری مدیر کل سلامت شهرداری تهران در حاشیه بازدید از ایستگاه تئاتر شهر و میدان حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: از ابتدای شروع ویروس کرونا با همکاران  ارتباط داشتیم و بازدید‌هایی را از روند ضد عفونی کردن قطار‌ها و ... انجام شد.

به گزارش شفاآنلاین: مدیر کل سلامت شهرداری تهران افزود: مجموعه شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) یکی از مجموعه‌هایی بود که همکاری خوبی با ستاد کرونا در سطح شهر تهران داشت.

او با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا دغدغه‌های زیادی از نظر ماسک وجود داشت، گفت: ۲ سیاست به کار گرفته شد و ما مشکلی در بخش تولید و توزیع ماسک نداشتیم.

نصیری بیان کرد: سیاست‌های اطلاع رسانی و آموزشی خوبی در شبکه مترو صورت گرفته و از ۱۵ اردیبهشت ماه استفاده از ماسک اجباری شد.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران ادامه داد: این موضوع کمک کرد شهروندان حساسیت و ضرورت‌ها را بیشتر بدانند و امروز هم شاهد هستیم که بیشتر شهروندان در شبکه مترو از ماسک استفاده می‌کنند.

او با بیان اینکه درحال حاضر شرایط و فضا با گذشته تغییر پیدا کرده است، گفت: تعداد کمی از افرادی که وارد فضا‌های عمومی می‌شوند فاقد ماسک هستند، در همین راستا حضور مجموعه‌هایی که بحث توزیع ماسک را در ایستگاه‌های مترو دارند کمک خوبی میکند تا افرادی که فاقد ماسک هستند نیز ماسک دریافت کنند.

نصیری با اشاره به عملکرد مناسب شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) بیان کرد: امروز شرایط خوبی محیا است و بحث توزیع ماسک با قیمت مناسب نیز دنبال می‌شود.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران درباره توزیع ماسک رایگان به افراد نیازمند گفت: این شرایط موثر موجود در مترو باعث می‌شود تا افراد نیازمند هم ماسک دریافت کنند.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: