کد خبر: ۲۶۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 11
این موادمخدر به شکل قارچ ساخته شده است تا جا به جایی و حمل آن ها راحت تر شود
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس کلانتری پایانه غرب از کشف محموله موادمخدر به شکل قارچ خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:  عرضه نوعی قارچ سمی شبیه مخدر در غرب تهران حاشیه های زیادی در پی داشت. پلیس در این زمینه موفق به کشف مقادیر قابل توجهی قارچ سمی شد. این مواد نوعی قارچ سمی است که افراد سودجو با تشویق جوانان و افراد بی اطلاع به مصرف این مواد، آن را با قیمت‌های گزاف در اختیارشان قرار می دهد. این قارچ ‌ها اثرات تخریبی به مراتب بدتر از گل و شیشه داشته و به بیش از ۸۰ درصد مصرف کنندگان اثرات و خسارات جبران ناپذیری را وارد می کند. در همین زمینه نیز مأموران مبارزه با مواد مخدر این مواد را کشف کرده و تحقیقاتشان برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط نیز ادامه دارد اما به نظر می رسد این حوزه جنبه های مختلفی دارد و گونه های دیگری از این مواد نیز تولید شده است.

سروان مهدی کیاشمشکی، رئیس کلانتری 209 پایانه ترمینال غرب تهران در این خصوص گفت: بسته هایی از یک فرد در محدوده این کلانتری کشف شد که حاوی موادمخدر و به شکل قارچ است.

او افزود: فروشنده این مواد مخدر هر بسته از این محصول را به قیمت 150 هزار تومان به فروش می رسانده است.


رئیس کلانتری 209 پایانه غرب خاطرنشان کرد: این موادمخدر به شکل قارچ ساخته شده است تا جا به جایی و حمل آن ها راحت تر شود و حتی بسته بندی آن ها نیز شبیه به قارچ طبیعی است اما با هوشیاری مامورین انتظامی این محموله کشف شد.برنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: