کد خبر: ۲۶۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 06
تا کنون در شیوع کرونا بیش از ۱۳هزار نفر از افراد مشکوک به کووید-۱۹ در کلینیک‌های شهرداری تهران پذیرش شدند
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل شرکت شهر سالم در آیین تودیع جباری و معارفه کریمه سارویی به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت شهر سالم از پذیرش بیش از ۱۳هزار بیمار مشکوک به کرونا تا کنون در کلینیک‌های شهرداری تهران در شیوع کرونا در تهران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:حمید چوبینه در این مراسم با تبریک میلاد امام هادی علیه السلام و عید سعید غدیر، شرکت شهر سالم را برآیند حضور افراد متخصص و دانشگاهی دانست و گفت: شایستگی کارکنان این شرکت در دوره کرونا بیش از همیشه بر همگان هویدا شد.

وی با گرامی‌داشت یاد دکتر مهدی وریجی، مدیر سابق کلینیک منطقه ۲۱ و نخستین شهید مدافع سلامت شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه همکاران ما در شرکت شهر سالم هم فرهیخته هستند و هم از جان گذشته. یعنی ضمن اینکه جایگاهشان برای سیستم بسیار عزیز و پراهمیت است، جان خود را به خطر می‌اندازند تا کارکنان و بازنشستگان محترم در سلامت باشند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه زبان من از توصیف خدمات همکارانم در بحران کرونا قاصر است، اضافه کرد: با اینکه وظیفه ما صرفا خدمت به خانواده شهرداری تهران است، اما درهای درمانگاه‌های ما از روز نخستِ این بحران، به روی مراجعان مشکوک به کرونا باز بود. این در حالی است که در ابتدای پاندمی وحشت عمومی جامعه را فراگرفته بود و خیلی از مراکز خصوصی و دولتی از ورود بیماران مشکوک جلوگیری می‌کردند اما همکاران من به استقبال این گروه از مراجعان می‌رفتند.

وی افزود: تا کنون در  شیوع کرونا بیش از ۱۳هزار نفر از افراد مشکوک به کووید-۱۹ در کلینیک‌های شهرداری تهران پذیرش شدند.

چوبینه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه به جانشین‌پروری در دوره مدیریت خود گفت: بیش از ۶۰ درصد مدیران  کلینیکهای شرکت شهر سالم از زنان و بیش از ۴۰درصد مدیران  از خانواده ایثارگران هستند. به همین میزان هم مدیران زیر ۴۵ سال داریم. به این ترتیب، میزان مدیران جوان شرکت شهر سالم از همه بخش‌های شهرداری تهران بیشتر است.


مدیر عامل شرکت شهر سالم با اشاره به افتتاح کلینیک منطقه ۹ و ساختمان مرکز جامع سلامت روان در منطقه ۲ تهران در هفته‌های آتی با حضور شهردار محترم تهران به فعالیت‌های تعیین‌کننده افشین جباری، معاون سابق مالی و اداری شرکت شهر سالم در آماده شدن تجهیزات این دو مرکز پرداخت و یادآور شد: نقش شبانه‌روزی و تاثیرگذار آقای جباری در راه‌اندازی این مراکز واقعا شاخص بود؛ به ویژه که در شرایط خاص کرونایی قرار داشتیم.

وی با تمجید از منش و ارتباط‌گیری جباری در طول دوره فعالیت خود گفت: یکی از افتخارات شرکت شهر سالم در حوزه مالی و اداری، برگزاری پیش از موعد مجامع عمومی سهامداران شرکت شرکت شهر سالم در دو سال متوالی و دریافت «ارزیابی مطلوب» از حسابرسان منتخب شورای شهر و شهرداری تهران بود که در کارنامه عملکرد آقای جباری و تیم مالی شرکت ثبت خواهد شد.
چوبینه در پایان با تمجید از رزومه، توانمندی‌ها و حسن اخلاق «سلطانعلی کریمه سارویی»، برای وی در سمت سرپرستی معاون مالی و اداری شرکت شهر سالم آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم لوح سپاس و هدایایی از سوی مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت شهر سالم به جباری اهدا شد. همچنین کریمه سارویی نیز حکم انتصاب خود را از دستان دکتر چوبینه دریافت کرد.

براساس گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم گفتنی است، سابقه فعالیت به عنوان «معاون پشتیبانی و منابع انسانی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران» و «معاون برنامه‌ریزی و بهبود فرآیندهای اداره‌کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی» بخشی از کارنامه کریمه سارویی در شهرداری تهران را تشکیل می‌دهد.ایلنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: