کد خبر: ۲۶۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 05
بدین وسیله مراتب آمادگی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه کمک و یاری به دولت و ملت عزیز لبنان را به اطلاع می‌رسانم
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن تسلیت جان باختن جمع کثیری از مردم بیروت در حادثه انفجار این شهر، آمادگی ایران برای هرگونه کمک و یاری به دولت و ملت لبنان را اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین به نقل از وزارت بهداشت، سعید نمکی بامداد چهارشنبه در پیامی به "حمد حسن" وزیر بهداشت لبنان نوشت: حادثه دلخراش انفجار بیروت که متأسفانه موجب جان باختن و مصدومیت کثیری از شهروندان عزیز  لبنانی شد، موجب تألم و نگرانی فراوان است. 


وی ادامه داد: بسان همیشه، دولت و ملت ایران خود را در کنار کشور دوست و برادر خود، لبنان می‌دانند. ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی خود و همکارانم در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران، از خداوند ارحم الراحمین برای شهدای این واقعه، رحمت واسعه الهی و برای مصدومین شفای عاجل و برای بازماندگان و مردم مقاوم لبنان، صبر و آرامش آرزو می‌کنم.

نمکی نوشت: بدین وسیله مراتب آمادگی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه کمک و یاری به دولت و ملت عزیز لبنان را به اطلاع می‌رسانم.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: