کد خبر: ۲۶۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 04
پاندمي کرونا فعاليت هاي دورکاري را تقويت کرده است.۷۳ درصد شرکت‌هايي که در جريان پاندمي استفاده بيشتري از طرح دورکاري داشتند، تصميم دارند در آينده نيز اين شيوه را بيشتر به کار گيرند
 شفاآنلاین>سلامت>همه‌گيري ويروس کرونا موجب شده شرکت‌هاي آلماني روند ديجيتالي‌کردن فعاليت‌هاي خود را با سرعت بيشتري پي‌گرفته و بر دورکاري تمرکز بيشتري کنند.

به گزارش شفاآنلاین، همه‌گير شدن ويروس کرونا موجب رشد ۵۵ درصدي برنامه‌هاي ديجيتال در شرکت‌هاي آلماني شده است. نتايج يک نظرسنجي نشان مي‌دهد که ۳۱ درصد شرکت‌ها در آلمان استفاده از نرم‌افزارهاي جديدي را براي ارتباط بهتر ميان کارکنان خود و همکاري آنها آغاز کردند. ۳۶ درصد ديگر از اين شرکت‌ها ميزان استفاده از ابزارهاي ديجيتال موجود را افزايش داده‌اند.

در اين نظرسنجي که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ ميلادي انجام شده، حدود ۸۰۰ مدير بخش پرسنلي شرکت کردند. پاسخ آنها به پرسش‌هاي مطرح‌شده در نظرسنجي بر اساس صنعتي که در آن فعاليت داشتند و ابعاد شرکتي که در استخدام آن بودند، ارزيابي شده تا برآوردي کلي از وضعيت کل اقتصاد آلمان به دست آيد.


۷۳ درصد اين شرکت‌ها گفته‌اند که مي‌خواهند پس از پاندمي کرونا نيز از ابزارهاي ديجيتالي بيشتر استفاده کنند. ۶۴ درصد آنها تصميم دارند کنفرانس‌هاي آنلاين را بيشتر برگزار کنند، ۵۹ درصد قصد دارند برگزاري جلسات حضوري را متوقف کنند و ۶۱ درصد مي‌خواهند انجام سفرهاي کاري را براي هميشه محدود کنند.

نتايج اين نظرسنجي نشان مي‌دهد، استفاده روزافزون از ابزارهاي ديجيتالي در همه بخش‌ها و تمامي شرکت قابل مشاهده است، اما در شرکت‌هاي بزرگ بسيار بيشتر شده است.

همچنين پاندمي کرونا فعاليت هاي دورکاري را تقويت کرده است.۷۳ درصد شرکت‌هايي که در جريان پاندمي استفاده بيشتري از طرح دورکاري داشتند، تصميم دارند در آينده نيز اين شيوه را بيشتر به کار گيرند.

مهم‌تر از آن اينکه نيمي از شرکت‌هايي که تا به امروز طرح دورکاري را گسترش ندادند، تصميم دارند در آينده امکانات بيشتري براي دورکاري ارائه دهند.

طبق گزارش موسسه رابرت کخ مقامات بهداشتي در آلمان از ۵۰۹ مورد آلودگي جديد به ويروس کرونا در طي يک روز خبر دادند.

از زمان آغاز بحران کورنا  ۲۱۰ هزار و ۴۰۲ نفر در آلمان به ويروس کرونا آلوده شده اند که تعداد مرگ و ميرهاي مرتبط با بيماري ناشي از اين ويروس ۹ هزار و ۱۴۸ نفر بوده و ۱۹۳ هزار و ۵۰۰ نفر نيز تا صبح دوشنبه از اين بيماري جان سالم به در برده اند.دويچه وله
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: