کد خبر: ۲۶۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 03
با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای خرید ماسک، محلول ضد عفونی و دستکش ، از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۲۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام پزشکی صورت گرفته است
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تخلف ۴ میلیارد ریالی واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام پزشکی در سمنان و در شرایط کرونایی مبتلابه جامعه خبر داد:

به گزارش شفاآنلاین: مهدی یحیایی 13 مردادماه در جلسه کمیته ارزیابی و نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا از بازرسی از ۳۲۵ واحد صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در ایام کرونایی خبر داد و اظهار کرد: بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی استان در این شرایط با جدیت دنبال می‌شود.


وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای خرید ماسک، محلول ضد عفونی و دستکش ، از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۲۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام پزشکی صورت گرفته است.

یحیایی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی این تعداد بازرسی از ابتدای فروردین ماه از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی ، داروخانه ها و تجهیزات پزشکی استان و با حضور دستگاه های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، بهداشت و سازمان صمت صورت گرفته است که ۴۶ فقره پرونده تخلف تنظیم شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت ، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کشف که جهت بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

یحیایی یادآوری کرد: عموم شهروندان استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب، احتکار،عرضه خارج از شبکه ، عرضه ، فروش و نگهداری کالای قاچاق، فروش اجباری کالا وخدمات، عدم درج قیمت و.... را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گزارش دهند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: