کد خبر: ۲۶۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 02
معاون نظارت و برنامه ریزی نظام پزشکی:
معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی درباره سامانه دکتر اسنپ گفت: اولا این سامانه هیچ مجوزی ندارد و این کار تخلف است چون نه از وزارت بهداشت و نه از سازمان نظام پزشکی مجوزی برای آن اخذ نشده است.




شفاآنلاین>سلامت>معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی درباره سامانه دکتر اسنپ گفت: اولا این سامانه هیچ مجوزی ندارد و این کار تخلف است چون نه از وزارت بهداشت و نه از سازمان نظام پزشکی مجوزی برای آن اخذ نشده است. ثانیا درست نیست ما خدمات پزشکی را با خدمات دیگری مقایسه کرده و آنها را همانند آنها ارائه دهیم.

 به تازگی نامه‌ای برای ممنوعیت انجام آزمایش‌هایی که جزو خدمات این سامانه است ابلاغ شده تا پیگیری‌‎های لازم انجام شود. البته چند سامانه دیگر نیز این تخلفات را انجام داده‌اند که به سرعت به آنها تذکر داده شد. این فعالیت‌ها قانونی نیست و مجوز لازم را ندارد و حتی اسنپ برای تبلیغی که انجام می‌دهد مجوز ندارد.


در روزهای اخیر نیز وزارت بهداشت اعلام کرد که انجام آزمایش کرونا توسط استارتاپ‌هایی مانند اسنپ، خوب‌شو، دکتر چکاپ، آتی آزما، ویزیت ۲۴، سر و آسا مد، آسان آزمایش، آپ و آزمایش آنلاین ممنوع است و به آنها تذکر داده شد که این خدمت را از سامانه خود حذف کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: