کد خبر: ۲۶۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 01
رییس شبکه بهداشت تنکابن:
موج دوم شیوع کرونا در مازندران از هفته دوم تیر ماه شروع شد و این استان را در وضعیت قرمز قرار داد. تنها در هفته گذشته بانک های ملی شهرهای شیرود و نشتارود به دلیل ابتلا کارکنان آنها به بیماری کووید ۱۹ تعطیل شد
شفاآنلاین>سلامت>مدیر شبکه بهداشت و درمان تنکابن با ابراز نگرانی از افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان ، گفت که ظرفیت بخش آی. سی. یو بیمارستان شهید رجایی تکمیل شده و حال تعداد بسیاری از بیماران بستری هم وخیم است.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر نیما نژادمقدم روز شنبه  افزود : به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر و اماکن عمومی و همچنین حضور بی شمار مسافران و گردشگران ، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری در شهرستان هستیم.

وی  بدون اشاره تعداد پذیرش و ترخیص بیماران در بیمارستان تنکابن ، گفت ‌:‌ در حال حاضر ۶۷ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

نژادمقدم با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی شهروندان اعم از مسافر و ساکنان بومی ، از اصناف به صورت ویژه خواستار رعایت این دستورالعمل ها شد و افزود : تاکنون ۴۰ تن از کادر درمانی بیمارستان و  کارکنان شبکه بهداشت تنکابن هم به کووید ۱۹ مبتلا شده اند و لازم است تدبیری در این زمینه اندیشیده شود تا با کمبود نیروی انسانی متخصص مواجه نشویم.


وی با اعلام این که بیمارستان شهید رجایی تنکابن از سال ۸۲ مجهز به دستگاه اکسیژن ساز شد و در این زمینه با کمبودی مواجه نیست ، مشکل حاد قابل پیش بینی را مواجهه با کمبود نیرو در کادر درمانی به خاطر احتمال ابتلای تعداد بیشتری از آنان در صورت عدم رعایت شهروندان دانست و خواستار توجه جدی همگانی به این موضوع شد.

موج دوم شیوع کرونا در مازندران از هفته دوم تیر ماه شروع شد و این استان را در وضعیت قرمز قرار داد. تنها در هفته گذشته بانک های ملی شهرهای شیرود و نشتارود به دلیل ابتلا کارکنان آنها به بیماری کووید ۱۹ تعطیل شد.

همچنین اسحاق شریعتی رییس شورای اسلامی شهر تنکابن و محسن بحری از کارمندان شهرداری نشتارود و دفتر فنی غرب مازندران نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ درگذشتند.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: