کد خبر: ۲۶۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 01
"آنتوني فائوچي" رئيس موسسه ملي آلرژي و بيماري‌هاي عفوني آمريکا روز جمعه گفت: به طور خوشبينانه واکسن کرونا قبل از پايان سال ۲۰۲۰ آماده خواهد شد.


شفاآنلاین>سلامت>"آنتوني فائوچي" رئيس موسسه ملي آلرژي و بيماري‌هاي عفوني آمريکا روز جمعه گفت: به طور خوشبينانه واکسن کرونا قبل از پايان سال ۲۰۲۰ آماده خواهد شد. 

به گزارش شفاآنلاین:  فائوچي به کميته منتخب مجلس نمايندگان آمريکا در امور کرونا ويروس گفت: هرگز تضميني براي دراختيار گذاشتن يک واکسن ايمن و مؤثر وجود ندارد، اما براساس داده‌هاي بدست آمده از حيوانات و همچنين داده‌هاي اوليه انساني، ما با احتياط مي‌توانيم بگوييم که واکسن کرونا تا پايان سال جاري آماده خواهد شد. 

فائوچي در ادامه افزود: در حال حاضر ده‌ها کانديد واکسن وجود دارد و حداقل پنج دولت فدرالي در آمريکا به طور فعال با آن‌ها درگير هستند. 

رئيس موسسه ملي آلرژي و بيماري‌هاي عفوني آمريکا معتقد است که واکسن کرونا مي‌تواند از طريق يک رويکرد مرحله‌اي در سال ۲۰۲۱ ميان همه آمريکايي‌ها توزيع شود. 

فائوچي همچنين با حضور در جلسه مجلس نمايندگان آمريکا، توييت اخير دونالد ترامپ در مورد علت اصلي بالارفتن موارد ابتلا به ويروس کرونا در ايالت متحده از طريق افزايش شمار تست‌ها را رد کرد. 


فائوچي برخلاف ترامپ افزود: يکي از عوامل افزايش شمار مبتلايان به ويروس کرونا در آمريکا تعجيل برخي از ايالت‌ها در لغو محدوديت‌ها و ناديده گرفتن پروتکل‌هاي بهداشتي بوده است.

نشريه هيل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: