کد خبر: ۲۶۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 01
در حالي که انتظار مي‌رفت استراليا بتواند از شيوع ويروس کرونا نجات پيدا کند، اما مهار نشدن و يا کاهش نيافتن اين بيماري موجب شده بسياري از مردم اين کشور با خانه نشيني‌هاي طولاني احساس افسردگي و نگراني کنند.


شفاآنلاین>سلامت>در حالي که انتظار مي‌رفت استراليا بتواند از شيوع ويروس کرونا نجات پيدا کند، اما مهار نشدن و يا کاهش نيافتن اين بيماري موجب شده بسياري از مردم اين کشور با خانه نشيني‌هاي طولاني احساس افسردگي و نگراني کنند. 

به گزارش شفاآنلاین: خبرگزاري فرانسه بامداد شنبه نوشت، به رغم اينکه مردم شهر ملبورن چهار هفته است که در قرنطينه به سر مي‌برند اما روزانه صدها مورد به تعداد مبتلايان ويروس کرونا اضافه مي‌شود و اين موضوع مردم را افسرده و نگران کرده است. 

در حالي که بسياري فکر مي‌کردند که قدرت ويروس کرونا مهار و يا کاهش يافته است اما هنوز اين ويروس توانسته ميليون‌ها نفر را به ماندن در خانه و يا استفاده از ماسک‌هاي بهداشتي براي جلوگيري از اين بيماري مجبور کند. 

استفان پاسکوسکي شهروند ملبورن به خبرگزاري فرانسه گفت: مردم احساس افسردگي مي‌کنند زيرا نمي‌توانند خانه را ترک کنند. 

وي افزود: تنها کاري که مي‌شود انجام داد رفتن سر کار و بازگشت به خانه است اگر در صورتي که شاغل باشيد و اگر شخصي بيکاري باشد بايد در خانه بماند و به کمک‌هاي اجتماعي دولت متکي شود. 

دانيل اندروز رييس دولت محلي ويکتوريا گفت: شهر پنج ميليون نفري و مناطق اطراف آن در برزخ قرار مي‌گيرند، مگر اينکه آن‌ها بتوانند ميزان شيوع ويروس را کاهش دهند. 


وي اعلام کرد که در روز جمعه ۶۰۰ فرد جديد به ويروس کرونا مبتلا شده اند که از اين تعداد تا کنون هشت نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

اندروز به اصحاب رسانه گفت: ما جلوي خارج شدن وضعيت کنوني از کنترل را کاملا مهار کرده‌ايم اما نتوانسته‌ايم به‌اندازه کافي آن را از بين ببريم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: