کد خبر: ۲۶۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020July 25
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در خصوص کلاهبرداری با وعده تحویل ارز دولتی هشدار داد و از هموطنان خواست ارز مورد نیاز خود را از مسیرهای مشخص شده از سوی بانک مرکزی تهیه کنند.

شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در خصوص کلاهبرداری با وعده تحویل ارز دولتی هشدار داد و از هموطنان خواست ارز مورد نیاز خود را از مسیرهای مشخص شده از سوی بانک مرکزی تهیه کنند.

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ شهاب امینی با اشاره به دستگیری فردی که با ادعای تحویل ارز با نرخ دولتی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا پس از دریافت اخبار و گزارش های مربوط به فعالیت یک صرافی غیرمجاز، موفق شدند فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود را شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

وی افزود: متهم دستگیر شده هیچ گونه مجوزی برای انجام فعالیت خود نداشته و با روش های متقلبانه، مبالغی را از مردم کلاهبرداری کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، امینی با بیان اینکه نباید صرفا با مشاهده تبلیغات و وعده های وسوسه انگیز در جراید و فضای مجازی، سرمایه خود را به دست افراد متقلب سپرد، گفت: پلیس همواره پیروی از دستورالعمل ها و مقررات صادره از سوی بانک مرکزی را در خصوص ارز به هم‌میهنان توصیه و از آنان می خواهد تا از خرید و فروش ارز از دلالان خودداری کنند.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در راستای تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت چارچوب های قانونی، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: