کد خبر: ۲۶۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020July 21
نشست های جدید در مورد پیشرفت ها در جستجوی واکسن و دارو برای درمان کووید 19 خواهد بود و با حضور نمایندگان صنعت داروسازی برگزار می شود.
شفاآنلاین>سلامت>کارمندان دولت انگلستان می توانند انتظار داشته باشند که در نتیجه بحران کرونا دستمزدهایشان افزایش یابد. حقوق بیش از یک میلیون پرستار و پرسنل بیمارستان 4.4 درصد افزایش می یابد، پزشکان و دندانپزشکان 2.8 درصد ، معلمان 3.1 درصد و افسران پلیس 2.5 درصد.

به گزارش شفاآنلاین، در برزیل، علاوه بر رئیس جمهور، وزیر انرژی و مشاور امنیت ملی و اخیرا وزیر خدمات شهروندی و وزیر آموزش و پرورش نیز از ابتلا به ویروس کرونا در رسانه های اجتماعی خبر دادند. برزیل طی 24 ساعت گذشته 20257 عفونت جدید را ثبت کرد. به گزارش وزارت بهداشت، تعداد کل مبتلایان به بیش از 2.12 میلیون نفر افزایش یافته و تعداد قربانیان به 80120 نفر رسیده است.

پس از انتقادهای روزافزون از مدیریت بحران رئیس جمهور آمریكا، وی قصد دارد كنفرانس های مطبوعاتی خود را در مورد پاندمی ویروس كرونا در آمریکا از سر بگیرد. نشست های جدید در مورد پیشرفت ها در جستجوی واکسن و دارو برای درمان کووید 19 خواهد بود و با حضور نمایندگان صنعت داروسازی برگزار می شود. پیش بینی می شود اولین جلسه در روز سه شنبه باشد.


در فرانسه، مبارزه با ویروس کرونا از روز دوشنبه جدی تر شده است. از این پس استفاده از ماسک در فضاهای سربسته اجباری است: مانند مغازه ها، بانک ها، سینماها، موزه ها و مکان های دیدنی. اگر از ماسک استفاده نشود، افراد 135 یورو جریمه می شوند.

آمریکا همچنان با افزایش مبتلایان ویروس کرونا روبرو است. فلوریدا برای پنجمین روز متوالی بیش از 10 هزار مورد در روز ثبت کرده است. حداقل 14 ایالت در ماه ژوئیه شمار بی سابقه ای از بیماران را گزارش کرده اند: از جمله آلاباما، آریزونا، جورجیا، فلوریدا، کارولینای شمالی، نوادا و تگزاس. با این وجود، دولت آمریکا در تلاش است تا چند هفته دیگر مجددا مدارس را بازگشایی كند و از اجباری کردن ماسك در ملاء عام سر باز می زند.

سازمان بهداشت جهانی نیز از ثبت رکورد جدیدی در مبتلایان به ویروس کرونا گزارش می دهد: روز شنبه، 259848 مورد ابتلای جدید در سراسر جهان به ثبت رسیده است. تعداد کشته شدگان در روز شنبه نیز 7،360 نفر گزارش گردید.زوددويچه سايتونگ (آلمان)
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: