کد خبر: ۲۶۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۹ - 2020July 20
نرخ تاييد ترامپ از نگاه مردم آمريکا براي پيروزي مجدد در انتخابات ماه نوامبر کاهش يافته و در مقابل ديدگاه مردم به جو بايدن تغيير کرده و هم اکنون درصد تاييد وي بيشتر از ترامپ است
شفاآنلاین>سلامت>طبق نتايج آخرين نظرسنجي‌ها، با افزايش شيوع ويروس کرونا و بالارفتن مرگ و مير در آمريکا و ضعف مديريتي دولت ترامپ در عدم مهار ويروس، درصد احتمال پيروزي وي در مقابل جو بايدن در انتخابات نوامبر (آبان) کاهش يافته است. 

به گزارش شفاآنلاین، دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريکا در حالي بايد دوباره محبوبيت خود در کارزار انتخاباتي ۲۰۲۰ رياست جمهوري آمريکا را محک بزند که دولت وي شديدا در برابر مهار ويروس کرونا در کشور ناتوان بوده و عملکرد چند ماه وي در برابر اين ويروس قابل دفاع نيست. 

طبق نظرسنجي شبکه‌اي بي‌سي نيوز، نرخ تاييد ترامپ از نگاه مردم آمريکا براي پيروزي مجدد در انتخابات ماه نوامبر کاهش يافته و در مقابل ديدگاه مردم به جو بايدن تغيير کرده و هم اکنون درصد تاييد وي بيشتر از ترامپ است. 

نتايج نظرسنجي نشان دهنده ناراحتي مردم آمريکا از نوع عملکرد دولت ترامپ در دوران گسترش شيوع ويروس کرونا در ايالت متحده است. 

با عملکرد بسيار ضعيف دولت ترامپ در عدم توانايي در مهار بيماري کوويد ۱۹، طبق نظرسنجي صورت گرفته درصد تاييد بايدن ۵۵ درصد و درصد تاييد ترامپ از نگاه مردم آمريکا ۴۰ درصد بوده است.


نظرسنجي پيشين شبکه ان بي‌سي نيز حاکي از آن است ۷۲ درصد از مردم آمريکا بر اين باورند که در زمان شيوع ويروس کرونا، آمريکا در مسير اشتباه قرار گرفته و سياست‌هاي ترامپ در مهار بيماري کوويد ۱۹ چاره ساز نيست. 

کاهش محبوبيت ترامپ در حالي روند صعودي پيدا ميکند که گسترش ويروس کرونا در آمريکا به شدت افزايش يافته و تنها چند ماه ديگر به انتخابات ۲۰۲۰ رياست جمهوري آمريکا نمانده است. 

به دنبال شيوع ويروس کرونا در آمريکا تاکنون سه ميليون و ۸۳۳ هزار نفر به بيماري کرونا مبتلا شده‌اند و بيش از ۱۴۲ هزار جان خود را از دست داده‌اند.واشنگتن پست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: