کد خبر: ۲۶۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۹ - 2020July 19
درگذشت والده مکرمه‌تان را به جنابعالی و خانواده ارجمند تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده، رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم
به گزارش شفاآنلاین،جمعی از مقامات و شخصیت‌های سیاسی کشور روز یکشنبه در پیام‌های جداگانه‌ای به سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگذشت مادر وی را تسلیت گفتند.

تسلیت معاون اول رییس جمهوری به قاضی‌زاده هاشمی

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با ارسال پیام تسلیتی در پی درگذشت مادر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی  وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به وی اظهار داشت: درگذشت بانوی مومنه مادر گرامیتان موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

وی خاطرنشان کرد: این مصیبت غم‌انگیز را به جنابعالی و سایر بستگان عزادار صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

پیام تسلیت وزیر امور خارجه به وزیر سابق بهداشت

همچنین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت مادر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی را تسلیت گفت.

وی در این پیام ضمن طلب صبر و اجر برای وی و دیگر بازماندگان، از درگاه خداوند منّان برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه و همنشینی و همجواری با فرزند شهیدش مسالت کرد.

پیام تسلیت مشاور رهبر معظم انقلاب به وزیر سابق بهداشت

علی لاریجانی روز یکشنبه با صدور پیامی درگذشت والده مکرمه سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تسلیت گفت.

مشاور مقام معظم رهبری در این پیام خطاب به سیدحسن قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: درگذشت والده مکرمه‌تان را به جنابعالی و خانواده ارجمند تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده، رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم.

تسلیت سیدحسن خمینی به قاضی‌زاده هاشمی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی نیز در پی درگذشت مادر وزیر سابق بهداشت و درمان خطاب اظهار داشت: درگذشت مادر بزرگوارتان را صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای جنابعالی و همه بازماندگان صبر و اجر و برای آن فقیده سعیده حشر با اولیاء و ابرار مسئلت دارم.  

پیام تسلیت معاون پارلمانی رییس جمهوری به وزیر سابق بهداشت

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری در پیامی به مناسبت درگذشت مادر وزیر سابق بهداشت و درمان اظهار داشت: با نهایت تاسف و تاثر مصیبت درگذشت والده مومنه و بزرگوارتان را تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت سبحان جل و اعلا برای آن مادر مهربان، رحمت و غفران واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مساًلت می‌کنم.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: