کد خبر: ۲۶۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 2020July 18
پلوسي بار ديگر از رئيس جمهوري آمريکا خواست تا با استفاده از قانون توليد دفاعي، تجهيزات لازم براي محافظت از کارکنان مراقبت‌هاي بهداشتي درمان بيماري کوويد ۱۹ را فراهم کند
شفاآنلاین>سلامت>با افزايش روزانه مبتلايان به کرونا و مرگ و مير ناشي از اين بيماري در آمريکا، نانسي پلوسي از سياست‌هاي دونالد ترامپ در مهار اين بحران انتقاد کرد و گفت: وي نمي‌خواهد به راهکارهاي متخصصان توجه کند. 

به گزارش شفاآنلاین، رييس مجلس نمايندگان آمريکا بامداد جمعه در کنفرانس خبري گفت: ترامپ به رهنمودهاي متخصصان و پزشکان در مورد ويروس کرونا توجه نمي‌کند و مانند فردي است که از دريافت راهنمايي امتناع مي‌ورزد. 

پلوسي بار ديگر از رئيس جمهوري آمريکا خواست تا با استفاده از قانون توليد دفاعي، تجهيزات لازم براي محافظت از کارکنان مراقبت‌هاي بهداشتي درمان بيماري کوويد ۱۹ را فراهم کند. 


پلوسي به خبرنگاران گفت: رييس جمهوري تصميمات بسيار بدي را اتخاذ کرده است. ما آرزو مي‌کنيم که او يک تصميم اجرايي خوب بگيرد. 

رييس مجلس نمايندگان آمريکا در مورد لجاجت‌هاي ترامپ در بي توجهي به رهنمودهاي کارشناسان و پزشکان گفت: ما مي‌دانيم که آزمايش، رديابي، معالجه، فاصله گذاري، ماسک و ضد عفوني کردن مي‌تواند شيوع اين ويروس را متوقف کند، اما رئيس جمهوري همچنان بر ادامه مسير غلط اصرار دارد و از دريافت پيشنهادات متخصصان که بهتر از ما مي‌دانند امتناع مي‌ورزد. 

پلوسي تاکيد کرد: اگر مي‌خواهيم فعاليت‌هاي اقتصادي از سر گرفته شود و مدارس بازگشايي شود بايد شمار آزمايش‌ها را افزايش دهيم، بايد دارو داشته باشيم، بنابراين به تجهيزات بيشتر نياز داريم. 

به دنبال شيوع ويروس کرونا در آمريکا تاکنون سه ميليون و ۶۱۸ هزار نفر به بيماري کرونا مبتلا شده‌اند و بيش از ۱۴۰ هزار تن جان خود را از دست داده‌اند.ياهو نيوز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: