کد خبر: ۲۶۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 2020July 18
مري ترامپ پنجاه و پنج ساله، دختر "فِرِد" برادر متوفاي رييس جمهوري آمريکاست که در کتاب خود به اطلاعات محرمانه خانواده ترامپ پرداخته است
شفاآنلاین>اجتماعی>کتاب افشاگرانه «مري ترامپ» عليه دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريکا در نخستين روزهاي انتشارش حدود يک ميليون نسخه به فروش رفت که يک رکورد به شمار مي‌آيد.

به گزارش شفاآنلاین، اين کتاب با عنوان «بسيار زياد و ناکافي؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترين مرد دنيا را پديد آورد» منتشر شده است.
در مجموع حدود ۹۵۰ هزار نسخه از نسخه‌هاي چاپي، ديجيتال و صوتي اين کتاب که هفته جاري منتشر شد به فروش رفت که يک رکورد محسوب مي‌شود.

مري ترامپ پنجاه و پنج ساله، دختر "فِرِد" برادر متوفاي رييس جمهوري آمريکاست که در کتاب خود به اطلاعات محرمانه خانواده ترامپ پرداخته است. 

او در اين کتاب فاش کرده که وي، اظهارنامه مالياتي پدرش و ديگر اسناد محرمانه خانوادگي را در اختيار نيويورک‌تايمز قرار داده بود. 


کتاب "مري ترامپ" در حالي منتشر شده است که پيش از اين با وجود مخالفت‌هاي کاخ سفيد، کتاب جديد "جان بولتون" با عنوان «اتاقي که اتفاق آنجا افتاد» به دليل انتشار در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ اين کشور و افشاگري‌ها درباره رييس جمهوري آمريکا بسيار خبرساز شده بود. 

وي در بخش نخست اين کتاب، ترامپ را فردي سست عنصر و تحت تأثير افراد ديگر در اوايل ورود به کاخ سفيد توصيف کرده است.

همچنين «لري هوگان» فرماندار ايالت مريلند نيز قرار است بزودي کتابي با عنوان «هنوز هم سرپا ايستاده‌ايم» منتشر کند.

او در کتاب خود بشدت به سياست‌هاي ترامپ در پاسخ به ويروس کرونا انتقاد کرده و مي‌نويسد: ترامپ در زمان شيوع کرونا ترجيح مي‌دهد که به جاي دولت خود، ديگران را مورد سرزنش قرار دهد و بيشتر بر چشم‌اندازهاي انتخاباتي خود متمرکز است تا مديريت بحران سلامت عمومي در زمان شيوع کرونا.آسوشيتدپرس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: