کد خبر: ۲۶۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۹ - 2020July 17
بنابراین عدم رعایت قیمت‌های اعلامی برای اقلام شده مندرج در پورتا لimed.ir توسط برخی از فروشندگان به منزله گرانفروشی و تخلف محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد
شفاآنلاین>سلامت>سازمان غذا و دارو اعلام کرد: ارز دستگاه های سمعک، تست قند خون، نوار آن و استپلر نیمایی نشده است و همچنان ارز واردات این دستگاهها با نرخ رسمی تامین می شود.

به گزارش شفاآنلاین، سازمان غذا و دارو، کمیته تخصیص ارز اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای، خبر تغییر نوع ارز دستگاه سمعک، دستگاه تست قند خون و نوار مربوطه و دستگاه استپلر (منگنه جراحی) از نرخ رسمی به نیمایی را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به برخی شایعات در فضای مجازی و رسانه‌ها در خصوص تغییر نوع ارز دستگاه سمعک، دستگاه تست قند خون و نوار مربوطه آن و دستگاه استپلر از نرخ رسمی به نیمایی، به اطلاع می‌رساند، مانند گذشته ارز نرخ رسمی به واردات این اقلام تعلق می‌گیرد و نوع ارز آنها تغییری نکرده است. بنابراین عدم رعایت قیمت‌های اعلامی برای اقلام شده مندرج در پورتا لimed.ir توسط برخی از فروشندگان به منزله گرانفروشی و تخلف محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد.


سازمان غذا و دارو تاکید کرد: قیمت مورد تایید این اقلام در پورتال اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به آدرس www.imed.ir در قسمت «استعلام فهرست قیمت کالاهای مصرفی مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی جهت اطلاع رسانی عموم مردم» منتشر شده و در دسترس است.

این اطلاعیه افزود: همه تأمین‌کنندگان مکلف به رعایت قیمت‌های مصوب و توزیع این محصولات در شبکه توزیع مجاز طبق ضوابط و مقررات هستند و می بایست مطابق بخشنامه های ابلاغی قبلی، نسبت به درج سوابق توزیع در «سامانه کالاهای مشمول ارز رسمی» اقدام کنند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: