کد خبر: ۲۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۳ - 2014June 26
شفا آنلاین:عزتیان گفت: براساس مزیت‌هایی که به صورت فصلی جمع آوری می شود و در وزارت بهداشت مورد تحلیل قرار می گیرد و به مرکز سلامت ارسال می شود، می توانیم اظهار نظر کنیم که چه تعداد افراد به چه بیماری هایی مبتلا هستند.
به گزارش شفا آنلاین،رضا عزتیان رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل کار وزارت بهداشت  گفت: ما فرمهایی داریم که به صورت فصلی آمار بیماری های شغلی را جمع آوری می کند و مورد تحلیل در وزارت بهداشت قرار می گیرد اما این به معنای آمار دقیق از بیماری های شغلی در کشور نیست زیرا بیماری های شغلی معمولا تحت تاثیر بسیاری از بیماری های دیگر قرار می گیرند.

وی افزود: چیزی که اکنون برگزار می شود، این است که ما براساس فرمهایی که به مرکز سلامت ارسال می شوند، می توانیم اظهار نظر کنیم که چه تعداد افراد و به چه بیماری هایی مبتلا هستند.

عزتیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نیروی کار ما در محیط های صنعتی هستند و اکثریت قاطع آن را مردان تشکیل می دهند و همچنین اینکه نوع کار زن و مرد در کشور ما تفاوت می کند، می توان گفت تعداد مشاغلی که می تواند همراه با بیماری باشد، بیشتر توسط مردان صورت می گیرد و شیوع این بیماری ها در مردان بیشتر از زنان است.





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: