کد خبر: ۲۶۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 2020July 15
با تحقیقات فراوان مشخص شد این مکان مربوط به انبار یک کارگاه تولیدی ماسک بوده که در منطقه ۱۴ شهر تهران خیابان پیروزی محله مقداد واقع شده است که عید فطر بر اثر گودبرداری غیر حرفه‌ای ساختمان مجاور که در حال تخریب برای ساخت بوده به طور کامل ویران شده است
شفاآنلاین>سلامت>پخش فیلمی در فضای مجازی موجب شد تا شایعاتی مبنی بر توزیع ماسک های بازیافتی بین مردم بیشتر شود از این رو به صحت و سقم این موضوع دراین گزارش پرداخته ایم.

به گزارش شفاآنلاین، صبح امروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که  چند نفر مشغول جمع آوری و بسته بندی ماسک بودند. همزمانی انتشار شایعه جمع آوری ماسک‌های استفاده شده از میانه زباله‌ها و فروش مجدد آن‌ها پس از شستن و اتو کردن از سوی سود جویان  باعث شد تا این ضریب باور پذیری این تصاویر بالا برود.

با تحقیقات فراوان مشخص شد این مکان مربوط به انبار یک کارگاه تولیدی ماسک بوده  که در منطقه ۱۴ شهر تهران خیابان پیروزی محله مقداد  واقع شده است که عید فطر بر اثر گودبرداری غیر حرفه‌ای ساختمان مجاور که در حال تخریب برای ساخت بوده به طور کامل ویران شده است.


تولید کننده ماسک ها نیز از پیمانکار شکایت و درخواست پرداخت خسارت می‌کند که کارشناس می‌گوید برای برآورد خسارت نیاز به وجود ماسک‌های مدفون شده در آوار است به همین خاطر چند هفته پیش به سراغ ماسک‌های زیرخاک می‌روند و در حال جمع‌آوری شمارش و بسته بندی آن‌ها بودند که همسایه‌های ساختمان از آن‌ها تصویر برداری می‌کنند. و به شایعه به وجود آمده در فضای مجازی دامن زدند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: