کد خبر: ۲۶۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۹ - 2020July 14
سازمان جهاني بهداشت خبر داد:
بيشترين افزايش موارد ابتلا به ويروس کرونا مربوط به آمريکا، برزيل، هند و آفريقاي جنوبي بوده است
شفاآنلاین>سلامت>با ثبت ۲۳۰ هزار مورد گزارش ابتلا به ويروس کرونا سازمان بهداشت جهاني روز دوشنبه از رکورد ديگري در مورد افزايش تعداد موارد تائيد شده بيماري کوويد ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر مي‌دهد. 

به گزارش شفاآنلاین: رکورد ۲۳۰ هزار مورد تاييد شده در روز دوشنبه در حالي اعلام مي‌شود که پيش از اين بيشترين سطح موارد روزانه تاييد شده به بيماري کوويد ۱۹ با ۲۲۸ هزار مورد در روز جمعه گذشته توسط سازمان جهاني بهداشت به ثبت رسيده بود. 

براساس گزارش سازمان جهاني بهداشت، بيشترين افزايش موارد ابتلا به ويروس کرونا مربوط به آمريکا، برزيل، هند و آفريقاي جنوبي بوده است. 

براساس اطلاعات دانشگاه جان هاپکينز که از داده‌هاي رسمي دولت‌ها تهيه شده است، تا کنون نزديک به ۱۲ ميليون و ۹۰۰ هزار مورد ابتلا به کرونا در سراسر جهان تا اوايل روز دوشنبه به ثبت رسيده است، شمار مرگ ومير جهاني نيز۵۶۸ هزار و ۲۹۶ نفر گزارش شده است. 

البته شمار حقيقي و ميزان مرگ و مير جهاني ابتلا به ويروس کرونا به دليل تأخير در گزارش، متفاوت بودن تعاريف و ميزان آزمايش و وجود گزارش‌هاي مشکوک بيشتر از اين آمار خواهد بود. 

آژانس بهداشت سازمان ملل متحد روز يکشنبه اعلام کرد که ايالات متحده با ثبت ۶۶ هزار مورد ثبت شده روزانه دوباره در صدر ليست کشورهاي بيشترين موارد ابتلا به ويروس کرونا قرار گرفته است. 

ايالت فلوريدا آمريکا با ثبت ۱۵ هزار مورد جديد داراي وخيم‌ترين اوضاع کرونايي در ميان ايالت‌هاي آمريکا به حساب مي‌آيد.گاردين
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: