کد خبر: ۲۶۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۹ - 2020July 12
نویسنده: والنتینا دارداری
یکی از موارد، تمدید کار هوشمند تا پایان سال است. این امر برای کارمندانی که از منزل کار می کنند آثار مثبتی خواهد داشت لیکن برای فعالیت هایی که حول محور تجارت می چرخند این آثار کمتر خواهد بود.
شفاآنلاین>سلامت>ایتالیا به تمدید وضعیت بحرانی تا پایان سال می اندیشد. بدان معنا که در صورت سرازیر شدن موج دوم، دولت باید این بار آمادگی مواجهه با خطر را داشته باشد. البته این تصمیم آنگونه که به نظر می رسد زیبا نیست. زیرا از یک سو ممکن است کار کسانی را که بر مسند حکومت هستند آسان نماید ولی از سوی دیگر به طرز چشمگیری زندگی شهروندان را با مشکل مواجه سازد. 

به گزارش شفاآنلاین، یکی از موارد، تمدید کار هوشمند تا پایان سال است. این امر برای کارمندانی که از منزل کار می کنند آثار مثبتی خواهد داشت لیکن برای فعالیت هایی که حول محور تجارت می چرخند این آثار کمتر خواهد بود. ضمن آنکه فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از پروتکلهای بهداشتی و اجتماعی همچنان به قوت خود باقی می ماند. 

با تمدید وضعیت بحرانی به مقامات مرکزی اجازه داده خواهد شد، مناطق قرمز جدیدی را اعلام کنند با کنترل های اعمال شده توسط نیروی های انتظامی و نظامی در مرزهای مناطق خاص و در صورت اعلام تعطیلی کامل، در سراسر ایتالیا است. در واقع باید از ورود و خروج هر کسی جلوگیری شود حتی استان ها می توانند به اعلام مناطق قرمز بپردازند. 


در صورتی که بار دیگر قرار باشد در سطح ملی تعطیلی  اعلام گردد  باید منتظر احکام جدید نخست وزیری باشیم همانگونه که بعد از ماه مارس رخ داد و در صورت تمدید وضعیت بحرانی دولت ممکن است تصمیم بگیرد آنها را از کانال مجلس نگذراند. این وضعیت بحرانی به دولت استقلال کامل در عرصۀ تصمیم گیری در خصوص اپیدمی ها را می دهد. استان ها نیز همواره عادت کرده اند که به ویژه در عرصۀ بهداشت مستقل عمل کنند. ایل جورناله (ایتالیا) 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: