کد خبر: ۲۶۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۹ - 2020July 10
در صورت دادن مجوز نیز تمامی پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ارائه شده برای برگزاری مسابقات رعایت می شوند
شفاآنلاین>اجتماعی>سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه در شرایط فعلی حفاظت از سلامت کشتی گیران، اولویت فدراسیون کشتی است، تاکید کرد: تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا مجوز ندهد لیگ کشتی برگزار نخواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین: محمدابراهیم امامیدرباره لزوم تجدید نظر در تصمیم برگزاری رقابت های لیگ کشتی آزاد و فرنگی با توجه به وخامت اوضاع شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان، اظهار کرد: قطعا مهمترین اصل برای فدراسیون کشتی حفاظت از سلامت کشتی گیران، مربیان و دیگر نفرات دخیل در این رشته است. حضور کشتی گیران در رقابت های داخلی و بین المللی در صورت تایید حفظ سلامتی آن ها صورت می گیرد و اتحادیه جهانی کشتی نیز همواره بر لزوم حفاظت از سلامت کشتی گیران در اوضاع فعلی تاکید کرده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: برای برگزاری لیگ همانطور که از سرگیری رقابت ها به دلیل شیوع مجدد کرونا به تاخیر افتاد، برای برگزار کردن آن مهمترین اصل برای فدراسیون اطمینان از سلامت کشتی گیران خواهد بود.

وی تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی موارد را رصد می کند و هر زمان که مجوز برگزاری لیگ کشتی را به فدراسیون بدهد، فدراسیون نیز اقدام به برگزاری لیگ خواهد کرد. تا زمانیکه این مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا ارائه نشود، قطعا لیگ برگزار نمی شود. در صورت دادن مجوز نیز تمامی پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ارائه شده برای برگزاری مسابقات رعایت می شوند.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: در صورت تایید این موضوع، نفرات ملی پوش بر اساس نتایجشان در رقابت های جهانی، آسیایی، جام تختی، تورنمنت رنکینگ ایتالیا در کشتی آزاد و دیگر رویدادهای مورد نظر انتخاب می شوند.


وی درباره زمان تقریبی برای آغاز تمرینات ملی پوشان گفت: اجازه این موضوع نیز در دست ستاد ملی مقابله با کروناست. از سوی دیگر تا زمانی که اتحادیه جهانی کشتی به صورت قطعی برگزاری مسابقات را مشخص نکرده نمی توانیم ریسک کنیم و سلامت کشتی گیران را به خطر بینداریم. اتحادیه جهانی هنوز به صورت قطعی برگزاری رقابت ها را اعلام نکرده و باید منتظر اعلام تصمیم نهایی باشیم.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: