کد خبر: ۲۶۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020July 09
کرونا در مقایسه با 20 روز قبل 5 برابر شده است. قرار است، مردم در صورت نیاز خدمات بیمارستانی مطلوب دریافت کرده و حتی‌الامکان به سوله یا دیگر اماکن برای پوشش‌دهی مراجعه نکنند
شفاآنلاین>سلامت>خسرو صادق‌نیت آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) در ایام کرونا را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین: خسرو صادق نیت، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، درباره کم و کیف خدمات‌رسانی در بیمارستان امام خمینی (ره) به بیماران کرونایی گفت: کلیه بیمارستان‌های دولتی موظف به پذیرش بیماران کرونایی هستند. بیمارستان امام خمینی(ره)  بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند.

او افزود: بیماران کرونایی برای بستری باید به مراکز درمانی سطح یک و سطح دو مراجعه کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) درباره کمبودهای این بیمارستان گفت: این بیمارستان کمک‌های فراوان را از وزارت بهداشت و درمان در این مدت اخذ کرده است. کمک‌های خیرین نیز در ماه‌های نخست شیوع بیماری را شاهد بودیم.

صادق نیت افزود: بعد از کاهش مراجعان حمایت‌های خیرین نیز کاهش یافته است. در این شرایط شور و شوق خیرین کم شده است. با توجه به بحران موجود که در حال شدت گرفتن است خواستار ادامه خدمات رسانی از سوی خیرین  هستیم.


او تاکید کرد: کرونا در مقایسه با 20 روز قبل 5 برابر شده است. قرار است، مردم در صورت نیاز خدمات بیمارستانی مطلوب دریافت کرده و حتی‌الامکان به سوله یا دیگر اماکن برای پوشش‌دهی مراجعه نکنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) افزود: بر اساس سیاست وزارت بهداشت و درمان اگر همه بیمارستان‌ها همکاری کرده و کم لطفی به مراجعان نباشد و همه بیمارستان‌ها وظایف خود نسبت به مراجعان را انجام دهند، طبیعتا نگرانی درباره پذیرش بیماران وجود ندارد. در سطح شهر تهران خدمات به بیماران ارائه می‌شود.

به گفته او اگر یک بیمارستان از پذیرش بیمار سربازده و بار خود را به دوش دیگر بیمارستان‌ها بیاندازد، طبیعتا با مشکلات عدیده مواجه می‌شویم.برنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: