کد خبر: ۲۶۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020July 08
امنیت از مهمترین مطالبات به حق مردم به شمار می‌رود و پلیس در راستای تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: امنیت از مهمترین مطالبات به حق مردم از پلیس است و ناجا در راستای تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش شفاآنلاین: روسای مراکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی و ارتش به منظور فراهم آوردن و توسعه زمینه‌های همکاری علمی مشترک و استفاده از ظرفیت‌های موجود، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

سردار "رادان" در آیین امضای این تفاهم نامه طی سخنانی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در بین نیرو‌های مسلح جزء اولین سازمان‌هایی است که الگوی معماری خود را تبیین کرده است، اظهار داشت: مرکز مطالعات راهبردی ناجا آمادگی دارد با تمام توان، دستاورد‌ها و اندوخته‌های خود را در اختیار مرکز مطالعات راهبردی ارتش قرار دهد.

وی با اشاره به معماری ناجای آینده تصریح کرد: وضع موجود ناجا مکتب و نظریه‌های امنیتی، جهت ساز‌ها و آینده پژوهی، ورودی‌هایی هستند که توانستیم بر اساس آن‌ها معماری ناجای آینده را طراحی کنیم.


وی گفت: امروز با افتخار عرض می‌کنم که بررسی وضع موجود ناجا، جهت ساز‌ها و آینده پژوهی را با روش‌های علمی قابل قبول به اتمام رساندیم و تصویر کلی ناجای آینده ترسیم شده است.

این مقام ارشد انتظامی به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که فرمودند: " به واسطه اینکه فرماندهان در ماموریت قرار می‌گیرند و وقت کمی دارند که بعد را ببینند، مراکز مطالعات راهبردی در نیرو‌های مسلح باید بتوانند، فرمانده اگر فردا را می‌بیند این مراکز فردا و پس از فردا‌ها را ببینند".

سردار رادان در ادامه امضای تفاهم نامه همکاری دو مرکز مطالعات راهبردی ناجا و ارتش را یادآور شد و گفت:انجام طرح‌های مشترک به تناسب ظرفیت طرفین، همکاری و مشارکت در برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه و مبادله بانک اطلاعات علمی پژوهشگران را از مهمترین مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود با اشاره به ماموریت‌های نیروی انتظامی، گفت: امنیت از مهمترین مطالبات به حق مردم به شمار می‌رود و پلیس در راستای تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در مسیر تحقق امنیت پایدار در کشور، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: امنیت پایدار در کشور در یک فرآیند اجتماعی محقق می‌شود و تحقق آن منوط به همکاری و همیاری تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط است.

سردار رادان اظهار امیدواری کرد:تعامل و همکاری مراکز مطالعات راهبردی نیرو‌های مسلح بتواند در راستای تأمین امنیت پایدار در کشور گام‌های بلند و نقش بسزایی را ایفا کنند.دانشجو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: