کد خبر: ۲۶۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020July 07
در حاليکه تنها چند هفته از انتشار کتاب جان بولتون عليه ترامپ مي‌گذرد، به رغم تلاش‌هاي فراوان خانواده ترامپ، کتاب برادرزاده رييس جمهوري آمريکا با عنوان "چگونه خانواده من خطرناک‌ترين مرد دنيا را ايجاد کرد" به زودي منتشر مي‌شود.

شفاآنلاین>اجتماعی>در حاليکه تنها چند هفته از انتشار کتاب جان بولتون عليه ترامپ مي‌گذرد، به رغم تلاش‌هاي فراوان خانواده ترامپ، کتاب برادرزاده رييس جمهوري آمريکا با عنوان "چگونه خانواده من خطرناک‌ترين مرد دنيا را ايجاد کرد" به زودي منتشر مي‌شود. 

به گزارش شفاآنلاین: به رغم تلاش اعضاي خانواده ترامپ براي جلوگيري از انتشار کتاب مري ترامپ برادرزاده رييس جمهوري آمريکا، انتشارات سيمون و شوستر ناشر کتاب روز دوشنبه اعلام کرد که تاريخ انتشار کتاب دو هفته زودتر از موعد مقرر صورت خواهد گرفت. 

پيشتر قرار بود کتاب مري ترامپ با عنوان "زياد و ناکافي: چگونه خانواده من خطرناک‌ترين مرد دنيا را ايجاد کرد" ۲۸ جولاي (۷ مرداد) منتشر شود اما ناشر اعلام کرد به دليل درخواست زياد و انتظار غيرقابل تحمل خوانندگان، کتاب قرار است دو هفته زودتر و در تاريخ ۱۴ جولاي (۲۴ تير) منتشر شود. 

در حالي قرار است کتاب مري ترامپ به زودي منتشر شود که پيش از اين با تمام مخالفت‌هاي کاخ سفيد کتاب جديد بولتون با عنوان «اتاقي که اتفاق آنجا افتاد» به دليل انتشار در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ اين کشور و افشاگري‌ها در باره رييس جمهوري آمريکا بسيار خبرساز شده بود. وي در بخش نخست اين کتاب، ترامپ را فردي سست عنصر و تحت تأثير افراد ديگر در اوايل ورود به کاخ سفيد توصيف مي‌کند. 


مري ترامپ دختر فِرِد - برادر متوفي دونالد ترامپ است که در کتاب خود به اطلاعات محرمانه خانواده ترامپ پرداخته است. 

برادرزاده ترامپ در اين کتاب فاش مي‌سازد که اظهارنامه مالياتي پدرش و ديگر اسناد محرمانه خانوادگي را در اختيار نيويورک‌تايمز قرار داده بود.


سي ان ان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: