کد خبر: ۲۶۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020July 05
در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه ترک نشین موتورسیکلت و 2 موتورسوار دیگر که نقش اسکورت را بر عهده داشتند شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت
 شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 موبایل قاپ که با همکاری یکدیگر 50 فقره قاپ زنی مرتکب شده بودند، خبر داد . 
 
به گزارش شفاآنلاین،سرهنگ کارآگاه احمد نجفی ، گفت : در پی افزایش سرقت به شیوه قاپ زنی در محدوده مرکزی شهر تهران، تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

وی افزود : کارآگاهان با بررسی صحنه های سرقت و جغرافیای محدوده وقوع جرم موفق می شوند تصاویر واضحی از راکب موتورسیکلت بدست بیاورند. تصاویر بدست آمده حاکی از آن بود که 2 موتورسوار به مال باختگان که در حال مکالمه بوده، نزدیک و با قاپیدن موبایل وی از صحنه متواری می شوند و در این هنگام 2 موتورسوار دیگر که نقش اسکورت را بازی می کرده با حرکات نمایشی مال باخته را گمراه و مال باختگان موفق به شناسایی و تعقیب قاپ زن ها نمی شوند.


این مقام انتظامی با بیان اینکه راکب موتورسیکلت به نام پیمان 23 ساله شناسایی شدند، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه ترک نشین موتورسیکلت و 2 موتورسوار دیگر که نقش اسکورت را بر عهده داشتند شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. 

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه در نوزدهم خرداد ماه هر 4 متهم در 4 عملیات هماهنگ و همزمان دستگیری شدند، گفت : پس از انتقال متهمان به اداره 18 آگاهي متهمان به 50 فقره موبایل قاپي با مشارکت يکديگر اعتراف کردند.

معاون مبارزه با جرائم خاص پلیس آگاهی در پایان گفت: با دعوت از شاکیان تاکنون 42 تن از مال باختگان هر 4 متهم را شناسایی و با دستور دادياري دادسراي ناحيه 34 تهران متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: