کد خبر: ۲۶۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020July 05
از امروز که زدن ماسک در اماکن عمومی به ویژه در حمل و نقل عمومی اجباری شده، ۱۰۰ درصد مسافران باید ماسک بزنند و خوشبختانه این موضوع تقریباً از سوی همه مسافران رعایت شده است
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بر ضرورت رعایت همه مسافران در استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی تهران تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین:بنا به اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی؛ محمود ترفع با تاکید بر اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و حمل و نقل عمومی، افزود: از امروز باید نظارت و کنترل شدیدتری در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها اعمال شود تا همه مسافران اتوبوس ماسک داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر، کنترل دقیق همه ایستگاه‌ها مقدور نیست، اما تا جای ممکن و با کمک عوامل اجرایی شرکت واحد و اجراییات شهرداری تهران بر استفاده شهروندان از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی نظارت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت الزامی است، گفت: از امروز که زدن ماسک در اماکن عمومی به ویژه در حمل و نقل عمومی اجباری شده، ۱۰۰ درصد مسافران باید ماسک بزنند و خوشبختانه این موضوع تقریباً از سوی همه مسافران رعایت شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، استفاده از ماسک در اتوبوس را الزامی در راستای حفظ سلامت خود شخص و سایر شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: جا دارد از شهروندانی که با زدن ماسک در اتوبوس و رعایت حقوق دیگر مسافران، امکان انتقال ویروس کرونا را به حداقل می‌رسانند، قدردانی نمایم.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: