کد خبر: ۲۶۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020July 04
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد کی روش در آخرین اظهارنظر به نزدیکانش گفته: «به زودی برای برگزاری مراسم خیریه به تهران می‌آیم.» یکی از مسئولان فدراسیون و نزدیکان کی‌روش هم دیروز گفت در صورتی که پرواز‌ها روی روال بیفتد، این مربی در اولین فرصت به کشور بازمی‌گردد.

شفاآنلاین>اجتماعی> کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی واقعا تصمیم گرفته سفری به ایران داشته باشد. بهانه سفر او هم برگزاری یک مراسم خیریه خواهد بود. کارلوس بابت رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها در فیفا از فدراسیون درخواست ۲۰۰ هزار دلار کرد. فدراسیون جهانی فوتبال هم رای را به نفع او داد. هر چند بعضی از مسئولان فدراسیون تلاش کردند تا پرونده را به دادگاه عالی ورزش بکشند، ولی در نهایت اعضای هیات رئیسه و نبی دبیر کل فدراسیون تاکید کردند پرونده مسالمت آمیز حل خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین:با تلاش‌های فدراسیون و البته علاقه قلبی کی‌روش، قرار شد بخشی از این پول بخشیده و بخش دیگری از آن صرف کار‌های خیریه شود. کی‌روش در زمان حضور در ایران با مرکز «بهشت امام رضا (ع)» که مرکز نگهداری کودکان معلول و بی‌سرپرست است، رابطه نزدیکی برقرار کرد.

در مسیر جام جهانی برزیل و روسیه، کی روش به آن‌ها سر زد و همینطور کمک‌هایی نقدی داشت. حتی بازیکنان تیم ملی بعد‌ها فهمیدند که در یک قلم او ۳۰۰ میلیون به این خیریه کمک کرده بود. حالا هم ظاهرا کارلوس قصد دارد بخشی از طلب خود را به این مرکز بدهد.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد کی روش در آخرین اظهارنظر به نزدیکانش گفته: «به زودی برای برگزاری مراسم خیریه به تهران می‌آیم.» او قصد دارد خودش به طور مستقیم کمک نقدی را به این موسسه انجام دهد چراکه می‌داند اگر مسئولیت به فدراسیون سپرده شود، حالاحالا‌ها کار انجام خواهد شد. یکی از مسئولان فدراسیون و نزدیکان کی‌روش هم دیروز گفت در صورتی که پرواز‌ها روی روال بیفتد، این مربی در اولین فرصت به کشور بازمی‌گردد.

خبرآنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: