کد خبر: ۲۶۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۹ - 2020July 03
اگر از مردم می‌خواهید که ماسک بزنند باید ماسک در اختیار داشته باشند، حال اینکه برخی از آن‌ها توانایی خرید ماسک را ندارند. در اینجاست که باید سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه و مجمع خیرین سلامت نقش بسزایی داشته باشند
شفاآنلاین>سلامت>یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از خیرین حوزه سلامت درخواست کرد که نسبت به تأمین ماسک و لوازم حفاظت شخصی پیشگیری از ابتلا به کرونا ورود کنند چون برخی از مردم توانایی خرید این لوازم را ندارند.

به گزارش شفاآنلاین،محسن فتحی  با اشاره به افزایش فوتی‌ها و ابتلا به کرونا و لزوم استفاده از ماسک گفت: اگر قرار باشد که همه مردم از ماسک استفاده کنند باید ماسک به میزان لازم در اختیار آن‌ها قرار داده شده و عرضه کافی باشد.


نماینده مردم سنندج افزود: اگر از مردم می‌خواهید که ماسک بزنند باید ماسک در اختیار داشته باشند، حال اینکه برخی از آن‌ها توانایی خرید ماسک را ندارند. در اینجاست که سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه و مجمع خیرین سلامت نقش بسزایی داشته و می‌توانند با ورود به این حوزه کمک حال مردم باشند.

فتحی گفت:‌ ادارات و سازمان‌های دولتی هم باید بخشی از منابع خود را برای تأمین و توزیع ماسک بین کارکنان و مراجعان خود قرار دهند تا آن‌ها با استفاده از ماسک رایگان میزان ابتلایشان به کرونا کاهش یابد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: