کد خبر: ۲۶۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۹ - 2020July 03
سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تاکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور اظهار کرد: سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تاکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است.

به گزارش شفاآنلاین،عسکر توکلی رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره آخرین وضعیت سهام‌داران و همچنین توصیه‌های لازم باتوجه به بحث آزادسازی و فروش سهام عدالت در شهرستان ساری، اظهار کرد: تاکید ما هم به سهام‌دارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کردند این است که در فروش سهام عدالت عجله‌ای نکنند.

وی افزود: برخی که سهام عدالت خود را به فروش رساندند هنوز به مبالغ خود نرسیدند و در این زمینه شاهد مراجعات مکرر سهام‌داران به دفاتر و شرکت‌های تعاونی سهام عدالت در سطح استان‌ها هستیم.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور بیان کرد: باتوجه به عدم آگاهی لازم به سهام‌داران شاهد بروز مشکلاتی هستیم که به ضرر مردم تمام شده است.

شرکت سرمایه گذاری‌های استانی بورسی می‌شوند

توکلی تصریح کرد: سهام‌دارانی که در روش غیرمستقیم ماندند هم سهام‌شان بیشتر شده و باتوجه به اینکه در آینده شرکت سرمایه‌گذاری‌های استانی وارد بورس خواهند شد، ارزش و دارایی‌های آنان از محل پذیرش شرکت‌های سهام بیشتر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان توصیه ما بر پرهیز از فروش سهام است تا ارزش واقعی آن مشخص شود، خاطرنشان کرد: براساس تاکید مقام معظم رهبری تاکید بر ماندگاری مردم در شرکت‌های سرمایه‌پذیر بوده که متاسفانه بدون آشنایی و اطلاع رسانی به مردم افرادی را وارد بازار سرمایه کردند که هیچ‌گونه آشنایی ابتدایی با بازار سرمایه نداشتند و موجب ضرر و زیان به مردم شد.


رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور ادامه داد: انتظار بر این بود در همان زمان نسبت به اصلاح روش مستقیم و غیرمستقیم گزینه‌ای در سامانه طراحی می‌شد و الان هم انتظار داریم تا قبل از ورود شرکت‌های سرمایه گذاری بورس فرصتی در اختیار سهام‌داران قرار گیرد تا نسبت به اصلاح این روش اقدام کنند.

سهام عدالتتان را به این دلیل نفروشید

توکلی در پایان گفت: سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تاکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است. رکنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: