کد خبر: ۲۶۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020July 01
پليس با رصد مستمر فضاي مجازي با مجرمان و افرادي که بخواهند چه در اين فضا و چه در فضاي حقيقي نظم و امنيت عمومي را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد مي کند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>رئيس پايگاه دوم پليس امنيت عمومي پايتخت از دستگيري شرور شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم اظهار داشت، با بارگذاری صفحات شرارت و تبلیغات غیر مجاز کسب درآمدمی کردم. 
 
به گزارش خبر‌نگار شفاآنلاین، سرهنگ علي محمدي با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز اطلاعات فضاي مجازي پليس امنيت عمومي پايتخت مبني بر اينکه فردي در پيج اينستاگرامي خود تصاويري از قدرت نمايي خود و تبلیغات غیر مجاز بارگذاري و انتشار  مي کند، رسيدگي به موضوع در دستور کار تيمي از ماموران پايگاه دوم پليس امنيت عمومی قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: با رصد های  اطلاعاتی مخفيگاه،  مشخصات و هويت اصلي گرداننده این  صفحات،در حوالي شمال غرب تهران شناسايي شد.

سرهنگ محمدي با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم از مرجع قضائی اخذ شد، اظهار داشت: روز گذشته نهم تير ماه در يک عمليات پلیسی،  مأموان این پایگاه  موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای  ادامه تحقيقات به  پايگاه دوم پليس امنيت عمومي تهران انتقال دهند.

وي با اشاره به اينکه متهم در بازجويي هاي پليسي به کسب درامد نامشروع و دريافت مبالغ هنگف از طريق تبليغات غيرقانوني در فضاي مجازي و شبکه اجتماعي اينستاگرامي اقرار کرد، اضافه کرد:متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد.

رئيس پايگاه دوم پليس امنيت عمومي پايتخت خاطر نشان کرد: پليس با رصد مستمر فضاي مجازي با مجرمان و افرادي که بخواهند چه در اين فضا و چه در فضاي حقيقي نظم و امنيت عمومي را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد مي کند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: