کد خبر: ۲۶۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 2020June 29
صدور گذرنامه این فرد در اختیار یکی از ماموران قرار گرفت و در بررسی مدارک وی مشخص شد که کارت پایان خدمت این شخص جعلی بوده و متهم در سال 1386با ارائه این کارت جعلی، دفترچه گذرنامه دريافت کرده است
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون مهاجرت و گذرنامه پليس امنيت عمومي تهران از دستگیری فردی که قصد داشت با کارت پایان خدمت جعلی، گذرنامه دریافت کند، خبر داد. 
 
به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ علي مرادي اظهار گفت: چندی پیش مرد جوانی براي تمدید گذرنامه اش به معاونت گذرنامه پليس امنيت عمومي واقع در خيابان شهيد مطهري مراجعه و با ارائه مدارکش خواستار تمدید گذرنامه اش شد.

این مقام انتظامی تصریح : صدور گذرنامه این فرد در اختیار یکی از ماموران قرار گرفت و در بررسی مدارک وی مشخص شد که کارت پایان خدمت این شخص جعلی بوده و متهم در سال 1386با ارائه این کارت جعلی، دفترچه گذرنامه دريافت کرده است.

وی با بیان اینکه با مشخص شدن جرم ارتکابی این فرد، پرونده اي در همين خصوص تشکيل و به دادسراي ناحيه30 تهران ارسال شد، گفت: با هماهنگی مقام قضائی دستگیری متهم در دستور کار ماموران این معاونت قرار گرفت.

اين مقام انتظامی با بیان اینکه متهم روز گذشته زمانی که قصد داشت گذرنامه خود را دریافت کند، دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفت، ادامه داد: متهم که در ابتدا اظهار می کرد از جعلي بودن کارت پايان خدمت خود خبر ندارد، در نهايت لب به اعتراف گشود و اظهار داشت، در سال 1385با پرداخت 20ميليون ريال پول نقد به فردي که از طريق دوستانش با وي آشنا شده بود، کارت پایان خدمت جعلی تهیه کرده است و با همین کارت جعلی موفق به اخذ گذرنامه در همان سال شده است .


معاون مهاجرت و گذرنامه پليس امنيت عمومي با تاکید بر اینکه جعل اسناد دولتی و استفاده از سند جعلی جرم است و مطابق با قانون با فرد قانون شکن برخورد خواهد شد، گفت: مسافرت با گذرنامه جعلي علاوه بر اينکه در کشور مقصد پيگيرد قانوني دارد، موجب سير مراحل قضائي در کشور مبداء نیز خواهد شد که در اين مسير، مسافر علاوه بر تحمل کردن خسارت هاي مادي، دچار آسيب هاي روحي و رواني و تحمل کیفر خواهند شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: