کد خبر: ۲۶۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 2020June 29
در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان به تازگی تعدادی سند به بیمه ارائه و در صدد دریافت خسارت آن هستند که کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر 3 متهم را در زمانی که در شرکت بیمه حضور داشتند دستگیر کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي پایتخت از دستگيري 3 کلاهبردار كه با گزارش تصادف ساختگي در طي چند سال اخير بالغ بر 20ميليارد ريال از شرکت های بيمه كلاهبرداري کرده اند، خبر داد. 
 
به گزارش شفاآنلاین،سرهنگ كارآگاه جهانگير تقي پور گفت: در پي شكايت یک شرکت بيمه مبني بر كلاهبرداري با شگرد گزارش تصادفات ساختگي پرونده برای رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان اداره سيزدهم پليس آگاهي قرار گرفت و بلافاصله كارآگاهان با تحقيقات ميداني و پيگيري سرنخ هاي موجود، اعضای باندی را شناسایی و به دست آوردند 3 مرد 30 الی 40 ساله با همکاری یکدیگر صحنه های تصادف را ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد: در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان به تازگی تعدادی سند به بیمه ارائه و در صدد دریافت خسارت آن هستند که کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر 3 متهم را در زمانی که در شرکت بیمه حضور داشتند دستگیر کنند.


اين مقام انتظامي گفت: متهمان در همان بازجویی اولیه به بزه انتسابي اعتراف و اظهار داشتند، از سال ها پيش در شهرستان قم شرکت های بيمه را فریب می دادیم و با صدمه زدن جسمانی به خودمان و ارائه گزارش تصادف ساختگي از آنها خسارت مي گرفتيم و در چند سال اخير که ساکن تهران شدیم به همین شیوه شرکت های بیمه را فریب داده و خسارت دریافت کرده ایم.

معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي پایتخت افزود: يكي از متهمان در خصوص شكل گيري باند و شگرد اين افراد در فريب بيمه اظهار کرد، در زندان با هم آشنا شديم و  از نواحی بدن دست و پا صدمه مي زديم و بعد از دريافت خسارت از بیمه، پول را بين خودمان تقسيم مي كرديم .

تقي پور با بیان اینکه اعضای این باند بالغ بر 20 ميليارد ريال از شرکت های بيمه كلاهبرداري کرده اند تصریح کرد: هر 3 متهم برای کشف جزئیات پرونده با دستور قضائي در اختيار كارآگاهان اداره سيزدهم پليس آگاهي قرار دارند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: