کد خبر: ۲۶۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020June 23
ترامپ:
تا کنون ۲ ميليون و ۳۶۳ هزارو ۴۷۲ تن در آمريکا به ويروس کرونا مبتلا و ۱۲۲ هزارو ۲۸۹ نفر نيز بر اثر اين بيماري جانباخته‌اند. همچنين ۹۸۰ هزارو ۸۳۶ تن هم بهبود يافته‌اند
شفاآنلاین>سلامت>دونالد ترامپ بامداد سه‌شنبه گفت: شمار جانباختگان ناشي از بيماري کرونا در آمريکا از ۱۵۰ هزار نفر فراتر خواهد رفت.

به گزارش شفاآنلاین،رييس جمهوري آمريکا با ناچيز خواندن اين تعداد جانباخته و در تمجيد از برنامه‌هاي دولت خويش در مهار کرونا افزود: شمار جانباختگان کرونا در آمريکا مي‌توانست دو تا چهار ميليون نفر باشد.  

وي تصريح کرد: ما کار خوبي انجام داده‌ايم و اکنون در حال بازگرداندن کشور به حالت عادي هستيم.  

ترامپ همچنين در مورد احتمال برگزاري کمپين‌هاي انتخاباتي بيشتر در ايالت‌ها به رغم شيوع ويروس کرونا گفت: "ما هميشه نگران ايمني هستيم، ما مي‌خواهيم از اين وضعيت خلاص شويم."  

کالج امپريال لندن در اواسط ماه مارس (اسفند) نتايج يک تحقيقي را منتشر کرد که در آن پيش بيني شده بود در صورت عدم تلاش براي کاهش شيوع ويروس کرونا، احتمال مرگ ۲.۲ ميليون نفر در آمريکا وجود دارد.  

آخرين آمارها نشان مي‌دهد که تا کنون ۲ ميليون و ۳۶۳ هزارو ۴۷۲ تن در آمريکا به ويروس کرونا مبتلا و ۱۲۲ هزارو ۲۸۹ نفر نيز بر اثر اين بيماري جانباخته‌اند. همچنين ۹۸۰ هزارو ۸۳۶ تن هم بهبود يافته‌اند.  

به گزارش شبکه سي ان ان، آزمايش ۲ تن از کارکنان کارزار انتخاباتي ترامپ که در روز شنبه در شهر تولسا ايالت اوکلاهما برگزار شد، مثبت اعلام شد.  

کمپين انتخاباتي ترامپ در بيانيه‌اي اعلام کرد: در پي آزمايش مجدد از کليه کارکنان، ابتلاي ۲ تن از افراد تيم به ويروس کرونا مشخص شد.اسپکترام نيوز.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: