کد خبر: ۲۵۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۹ - 2020June 21
برمن دادستان قدرتمند ناحیه جنوب شهر منهتن به شمار می‌رود که نتیجه تحقیقاتش درباره افراد نزدیک به رییس جمهوری آمریکا، منجر به زندان رفتن «مایکل کوهن» وکیل خصوصی ترامپ شد و اکنون نیز در حال تحقیقات درباره «رودی جولیانی» دیگر وکیل خصوصی ترامپ است
شفاآنلاین>اجتماعی>دولت آمریکا دادستان ارشد نیویورک را که در برابر فشارها برای استعفایش مقاومت کرده بود، اخراج کرد.

به گزارششفاآنلاین، ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا گفت که وی به طور رسمی از دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور خواست تا جفری برمن دادستان منطقه جنوبی نیویورک را برکنار کند.

بار در نامه‌ای به برمن نوشت: از آنجایی که اعلام کردید که قصد استعفا ندارید، از رییس جمهوری خواستم تا شما را برکنار کند و او این کار را کرد.

وزارت دادگستری آمریکا اواخر جمعه ۳۰ خرداد با انتشار بیانیه‌ای از برکناری برمن خبر داده بود اما وی در واکنش به اقدام این وزارتخانه که بدون اطلاع قبلی به برکناری او اقدام کرد، گفت که نه تنها از مقام خود کناره‌گیری نمی‌کند، بلکه تا زمان تعیین جانشین، به تحقیقات درباره افراد نزدیک به دونالد ترامپ ادامه می‌دهد.

برمن دادستان قدرتمند ناحیه جنوب شهر منهتن به شمار می‌رود که نتیجه تحقیقاتش درباره افراد نزدیک به رییس جمهوری آمریکا، منجر به زندان رفتن «مایکل کوهن» وکیل خصوصی ترامپ شد و اکنون نیز در حال تحقیقات درباره «رودی جولیانی» دیگر وکیل خصوصی ترامپ است. یو. اس. ای تودی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: