کد خبر: ۲۵۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 14
در فهرست بخش خاورميانه و آسيا طبق نظر آژانس ايمني حمل و نقل هوايي اتحاديه اروپا کليه فرودگاه‌هاي افغانستان، ايران، پاکستان، کويت، ترکيه و قطر در برابر ويروس کرونا ايمن هستند
شفاآنلاین>سلامت>آژانس ايمني حمل و نقل هوايي اتحاديه اروپا تمام فرودگاه‌هاي ايران را در برابر ويروس کرونا ايمن دانست. 

به گزارش شفاآنلاین، آژانس ايمني حمل و نقل هوايي اتحاديه اروپا فهرستي از فرودگاههاي جهان را منتشر کرده است که اقدامات لازم براي کاهش شيوع ويروس کرونا از جمله ضد عفوني کردن هواپيماها را انجام داده‌اند. 

اين فهرست تنها با هدف حصول اطمينان حفاظت از مسافران و خدمه پرواز تهيه شده است و قرار نيست محدوديت‌هاي مسافرتي يا ساير اقدامات بهداشت عمومي (مانند قرنطينه) را به دولت‌ها پيشنهاد دهد. 

اين فهرست با هماهنگي کشورهاي عضو اين آژانس و عمدتا بر اساس اطلاعات به دست آمده از سازمان جهاني بهداشت، مرکز کنترل و پيشگيري بيماري‌هاي اروپا و ساير مؤسسات معتبر بهداشت همگاني تهيه شده و با مشورت با همين نهادها به طور مداوم به‌روز مي‌شود. 

از جمله شاخص‌هاي مهم آژانس ايمني حمل و نقل هوايي اتحاديه اروپا براي ايمن خواندن فرودگاه‌هاي کشورهاي جهان مي‌توان به آمار موارد ابتلاي فعال، آمار موارد بهبود يافته، ميزان رشد آمار روزانه موارد ابتلا و آمار روزانه موارد فعال در آن کشور اشاره کرد. 

در فهرست بخش خاورميانه و آسيا طبق نظر آژانس ايمني حمل و نقل هوايي اتحاديه اروپا کليه فرودگاه‌هاي افغانستان، ايران، پاکستان، کويت، ترکيه و قطر در برابر ويروس کرونا ايمن هستند.يورو نيوز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: