کد خبر: ۲۵۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 12
بیشتر متخلفین در حوزه های دندانپزشکی، پوست و مو، زیبایی، جراحی و طب سنتی اقدام به جلب مشتری و اقدامات درمانی بدون مجوز می کنند
شفاآنلاین>سلامت>معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از پلمب ۲ کلینیک درمانی غیرمجاز در شهر یزد خبر داد .

به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمود نوری شادکام گفت: این ۲ کلینیک، بدون مجوز و داشتن مدرک علمی و تخصصی، اقدام به تبلیغ در فضای مجازی می‌کردند.

به گفته وی کلینیک های مورد اشاره با این روش اقدام به جلب مشتری و درمان میکردند که با ایجاد عارضه در بعضی از مراجعین، منجر به شکایت آنها شد.

وی اظهار داشت: بعد از ایجاد عارضه در تعدادی از مراجعین و شکایت آنها، بازرسین دانشگاه علوم پزشکی وارد عمل شده و با حکم قضایی و همکاری پلیس امنیت، کلینیک های یاد شده را پلمب و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرا ارجاع شد.

دکتر نوری شادکام با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵ کلینیک مشابه که بصورت غیر قانونی فعالیت می کردند پلمپ شدند، تاکید کرد: برخورد با کلینیک های درمانی بدون مجوز در استان همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیشتر متخلفین در حوزه های دندانپزشکی، پوست و مو، زیبایی، جراحی و طب سنتی اقدام به جلب مشتری و اقدامات درمانی بدون مجوز می کنند.

دکتر نوری شادکام به مردم یادآور شد: هنگام مراجعه به مطب ها و کلینیک ها از داشتن مجوز و پروانه رسمی مرکز درمانی و افراد شاغل در آن مطمئن شوند و هرگز به افراد فاقد تخصص و مجوز اعتماد نکنند.

به گفته وی حوزه درمان دانشگاه هر روز شاهد مراجعه افرادی است که در اثر مداخلات درمانی این افراد سودجو دچار عوارض جبران ناپذیری شده اند.
این مسوول به متخلفان و سودجویانی که با سوء استفاده از سادگی مراجعه کنندگان، اقدام به ایجاد کلینیک های غیرمجاز و غیرقانونی می‌کنند هشدار داد برخورد با این متخلفین تا ریشه کنی کامل این مشکل در استان ادامه خواهد داشت. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: