کد خبر: ۲۵۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 12
در هفت روز گذشته موارد جدید ابتلا به کرونا در هند بالای ۹ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است. از سوی دیگر روزانه بیش از ۳۰۰ نفر در این کشور قربانی این بیماری شده‌اند
 شفاآنلاین>سلامت>هند روز جمعه ۲۹۷ هزار و ۵۳۵ مورد ابتلا به کرونا را به ثبت رساند. این کشور با عبور از انگلیس اکنون در جایگاه چهارم جهان از نظر آمار ابتلا به این بیماری قرار گرفته است.

به گزارش شفاآنلاین، وزارت بهداشت هند روز جمعه اعلام کرد: در یک روز گذشته بیش از ۱۰ هزار و ۹۵۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در هند به ثبت رسیده است. همچنین مجموعا ۸ هزار و ۴۹۸ نفر در هند به دلیل ابتلا به کرونا، جان خود را از دست داده‌اند.  

در هفت روز گذشته موارد جدید ابتلا به کرونا در هند بالای ۹ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است. از سوی دیگر روزانه بیش از ۳۰۰ نفر در این کشور قربانی این بیماری شده‌اند.  

یک مقام در وزارت بهداشت هند گفت: تاکنون ۴۹ درصد از بیماران مبتلا به کرونا در هند درمان شده‌اند.  

در میان ایالت‌های هند، ماهاراشترا دارای بیشترین آمار ابتلا به کرونا است. پس از این ایالت، گجرات و دهلی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.  

افزایش آمار ابتلا به کرونا در حالی پیش می‌رود که دولت نارندرا مودی نخست وزیر هند، یکی از طولانی‌ترین و سخت گیرترین قرنطینه‌های سراسری در جهان را وضع کرده است. قرنطینه سراسری در هند از تاریخ ۲۵ ماه مارس(فروردین) آغاز شد و دولت این کشور تاکنون ۴ بار آن را تمدید کرده است.  

محدودیت‌های قرنطینه در سرتاسر هند به صورت مرحله‌ای در حال کاهش است. دولت هند اقدام به بازگشایی مراکز مذهبی، تجاری و اقتصادی کرده است. پروازهای داخلی در این کشور نیز فعالیت خود را از سر گرفته‌اند اما هنوز پروازهای بین المللی آغاز به کار نکرده‌اند. رسانه‌های هند 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: