کد خبر: ۲۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۳ - 2014June 24
شفاآنلاین- مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: امروزه در بیمارستان ها جای سرویس انتقال خون بیمارستانی خالیست و وقتی خون از سازمان انتقال خون خارج می شود، کنترلی بر آن نیست.
به گزارش شفاآنلاین، «علی اکبر پورفتح الله» در جلسه هیات امنای موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون افزود: اکنون ادبیات جدیدی در زمینه مدیریت خون و اقتصاد انتقال خون در دنیا حاکم است و این موضوع و دهها موضوع دیگر که لازمه روز آمدسازی طب انتقال خون و فرایند آن است، ایجاب می کند، موسسه طب انتقال خون را با گسترش آموزش تخصصی تقویت کرد.

وی با اشاره به محدودیت های شغلی و کمبود انگیزه برای دانشجویان در ادامه رشته های تخصصی طب انتقال خون و بانک خون، گفت: باید راهکارهایی عملی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

«علی تابعی» عضو هیات امنای موسسه طب انتقال خون نیز در این جلسه با اشاره به نیاز آموزشی کشور به متخصصان مرتبط با طب انتقال خون در سطوح مختلف، گفت: باید برنامه ریزی لازم برای تربیت و آموزش نیروهای مورد نیاز در سطوح کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی ایمونوهماتولوژی، فلوشیپ ایمونوهماتولوژی آزمایشگاهی برای متخصصین پاتولوژی و فوق تخصص ایمونوهماتولوژی بالینی برای متخصصان داخلی و اطفال انجام پذیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آزمایشگاهی بد بخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
0
0
عزیزم آموزش پزشکی ایران نابود شده از وقتی دکتری علوم آزمایشگاهی برداشته شد. چرا تمام دنیا همه رشته های پزشکی رو از دیپلم تا فوق تخصص دارن اما ایران این طور نیست؟؟ مثلا در هند پاتولوژی در تمام مقاطع ارايه میشه اما در ایران فقط در مقطع تخصص؟؟؟؟؟چرا؟؟؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: