کد خبر: ۲۵۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 30
کرایه مصوب تاکسی‌ها، کرایه‌ای برمبنای نرخ فاصله گذاری اجتماعی است و راننده‌ها مجاز به سوار کردن بیش از سه مسافر نیستند
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: زدن ماسک درتاکسی‌ها الزامی نیست ولی توصیه مابه شهروندان این است که برای حفظ سلامت خود بهتر است از ماسک استفاده کنند.

به گزارش شفاآنلاین،علیرضا قنادان با اشاره به اینکه مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت ظرفیت استقرار مسافرین در تاکسی ها مطرح و ابلاغ شده است، گفت: از امروز( شنبه ۱۰ خرداد) در سطح شهر و در کلیه تاکسیرانی‌ها بحث نظارت سختگیرانه تر در این زمینه انجام می‌شود و باید دو نفر در صندلی عقب سوار شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: کرایه مصوب تاکسی‌ها، کرایه‌ای برمبنای نرخ فاصله گذاری اجتماعی است و راننده‌ها مجاز به سوار کردن بیش از سه مسافر نیستند.

وی که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه مبلغ کرایه ، مبتنی بر تقسیم بر تعداد مسافرین مجاز تاکسی که چهارنفر و ونها که ۱۰ نفر است پرداخت می‌شود، گفت: بعد از اصلاح برچسب‌های جدید تاکسی‌ها و استعلام هایی که انجام دادیم و با توجه به اینکه معلوم نیست فاصله گذاری تا چه زمانی ادامه پیدا کند، هرزمانی که بحث فاصله گذاری خاتمه پیدا کند کرایه تاکسی‌ها هم به نرخ قبل بازمی‌گردد.

وی افزود: درکلیه پایانه‌های کلیدی و پرترافیک تهران توزیع اقلام بهداشتی با نرخ دولتی برای شهروندان ارایه می‌شود که البته زدن ماسک درتاکسی‌ها الزامی نیست ولی توصیه مابه شهروندان این است که برای حفظ سلامت خود بهتر است از ماسک استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه توزیع برچسب‌ها سه تا چهار هفته طول می‌کشد، گفت: راننده ها مجاز به سوار کردن بیش از سه مسافر نیستند و اگر شهروندان شاهد خلاف این موضوع بودند با سامانه ۱۸۸۸ تماس بگیرند و راننده را معرفی کنند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: