کد خبر: ۲۵۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 30
این مامور پلیس پس از جستجو در پارک برای پیدا کردن صاحب کیف و دلارها و با توجه به اینکه اطلاعاتی از صاحب کیف به دست نمی آورد به کلانتری مراجعه و کیف را با دلارهای کشف شده در اختیار رییس کلانتری 126 تهرانپارس قرار می دهد
شفاآنلاین>اجتماعی>سرهنگ بهزاد هادی پور از مامور پلیس که در یک اقدام انسان‌دوستانه کیف پول با دلارهای کشف شده را به رییس کلانتری تحویل داد تا صاحبش را پیدا کنند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شفاآنلاین،رییس بازرسی پلیس پیشگیری تهران گفت: صبح روز گذشته سرگرد رضا تراز معاون عملیات کلانتری 126 تهرانپارس در حین گشت زنی در پارک پلیس به صورت پیاده یک کیف پول که روی زمین افتاده بود را مشاهده می کند که در بررسی کیف 500 دلار داخل کیف به دست می آورد.

وی افزود: این مامور پلیس پس از جستجو در پارک برای پیدا کردن صاحب کیف و دلارها و با توجه به اینکه اطلاعاتی از صاحب کیف به دست نمی آورد به کلانتری مراجعه و کیف را با دلارهای کشف شده در اختیار رییس کلانتری 126 تهرانپارس قرار می دهد.

این مقام پلیسی ادامه داد: این مامور پلیس که 2 ماه تا بازنشستگی اش مانده است بخاطر این کار انسان دوستانه در ستاد پلیس پیشگیری تهران از وی تقدر به عمل آمد.

سرگرد رضا تراز نیز در این خصوص گفت: هدف ما در طول خدمت، اقدامات درست و خداپسندانه و سیانت از جان و اموال و ناموس مردم وظیفه اصلی ما است، و فرقی نمی کند اول خدمت باشیم یا پایان خدمت، مردم در همه پست و مقامی باید در تلاش در حفظ و صیانت اموال و جان و ناموس دیگران باشند در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: