کد خبر: ۲۵۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 29
در جلسه هم اندیشی مطرح شد؛
جلسه هم اندیشی انجمن های علمی گروه پزشکی با موضوع اعتراض به تعرفه های ابلاغی سال ۹۹، در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

شفاآنلاین>سلامت>جلسه هم اندیشی نمایندگان انجمن‌های علمی تخصصی پزشکی، روز گذشته در سالن اجتماعات مرحوم عزت اله گل علیزاده سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین:این جلسه با دعوت محمد رازی رئیس انجمن ارتوپدی ایران و با حضور حدود پنجاه نفر از انجمن‌های مختلف علمی با محوریت بررسی اعتراضات به تعرفه اعلامی و راهکارهای اعتراضی به این موضوع برگزار شد.

پس از صحبت‌های دکتر رازی و دکتر بصیری مدیران برگزاری جلسه، حاضران که درخواست صحبت داشتند به نوبت انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و راهکارهایی ارائه دادند.

در تمام صحبت‌ها اشاره به پایین بودن تعرفه‌ها و اعتراض عمومی به این وضعیت مشهود بود و جان کلام تمام حاضران این بود که علت اصلی اعتراضات جامعه پزشکی افت کیفیت خدمات و عدم امکان ارائه درمان‌های جدید و نوسازی یا بازسازی تجهیزات و وسایل لازم پزشکی است.

در نهایت بحث‌ها جمع بندی شد و قرار شد کارگروه پیگیری بررسی خواسته‌ها و ارائه راهکارها و پیگیری هماهنگی تمامی جامعه پزشکی کشور شکل بگیرد و از داوطلبان ثبت نام شد.

در این جلسه همچنین بر انسجام صنفی تاکید شد و از همه اعضای انجمن‌ها خواسته شد در حد توان خود هم اطلاع رسانی در خصوص تأثیرات منفی کم بودن تعرفه‌ها بر کیفیت درمان داشته باشند و هم در این خصوص مباحث رسانه‌ای داشته باشند و هم به صورت فردی و انجمنی و هم به صورت منسجم تمام راه‌های ممکن را بیازمایند

همچنین جمیع پیشنهادات ارائه شده مکتوب شده و قرار است در کارگروه مطرح شود و در صورت رأی اکثریت پیگیری شود.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: