کد خبر: ۲۵۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 27
مردم تحت تاثیر اطلاع‌رسانی‌های غلط در خصوص رفتار کرونا در فصل گرما قرار گرفتند و محدودیت‌های بهداشتی را رعایت نکردند. درحالی که کرونا در روزهای گرم سال و در دمای 45 درجه خوزستان شروع به طغیان کرده است
شفاآنلاین>سلامت>نماینده مردم دزفول مجلس دهم با بیان اینکه مردم تحت تاثیر اطلاع‌رسانی‌های غلط در خصوص رفتار کرونا در فصل گرما قرار گرفته و محدودیت‌های بهداشتی را رعایت نکردند، گفت: مقابله با کرونا در استان خوزستان نیازمند عزم ملی است.

به گزارش شفاآنلاین، عباس پاپی‌زاده ، وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان را نگران کننده دانست و اظهار کرد: مردم استان خوزستان به اندازه کافی آب برای شستشو نداشته و همین موضوع و رعایت کامل مسائل بهداشتی را با مشکل مواجه می‌کند. از طرفی به دلیل برداشت اشتباه در خصوص سفید بودن استان خوزستان از ویروس کرونا، موجب افزایش سفرها به این استان و شیوع گسترده کرونا شد.

مردم تحت تاثیر اطلاع‌رسانی‌های غلط در خصوص رفتار کرونا در فصل گرما قرار گرفتند

نماینده مردم دزفول در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم تحت تاثیر اطلاع‌رسانی‌های غلط در خصوص رفتار کرونا در فصل گرما قرار گرفتند و محدودیت‌های بهداشتی را رعایت نکردند. درحالی که کرونا در روزهای گرم سال و در دمای 45 درجه خوزستان شروع به طغیان کرده است.

کمبود امکانات بهداشتی موجب افزایش کرونا در استان خوزستان شد

وی با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان خوزستان ادامه داد: بسیاری از  بیماران کرونا که باید در بیمارستان‌ها بستری و مراقب شوند به دلیل کمبود امکانات و تخت بیمارستانی پذیرش نشدند، تردد این افراد در معابر و محافل موجب شکست قرنطینه و گسترش کرونا شد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس دهم با اشاره به اقدامات موثر استاندار خوزستان برای جلوگیری از شیوع کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی برای مبارزه با کرونا در این استان صورت گرفته اما برای مقابله با این ویروس نوپدید به کمکی در سطح ملی نیاز داریم .خانه ملت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: