کد خبر: ۲۵۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 26
در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران پليس،مشخص شد که برخي از مالکان و فروشندگان کتاب اقدام به نگهداري و خريد و فروش کتب و نوشته‌هاي غير‌مجاز، ممنوعه و فاقد مجوز انتشار مي کند
شفاآنلاین>اجتماعی>رئيس پليس امنيت عمومي پايتخت، از اجراي طرح برخورد با عاملان فروش کتب غيرمجاز و ممنوعه در محدوده خيابان انقلاب ، خبر داد و گفت: در اين طرح 11 نفر دستگير و بيش از 4هزار جلد کتاب بدون مجوز انتشار و ممنوعه کشف شد. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین،سردار علي ذوالقدري در تشريح اين خبر،اظهار داشت:صبح روز سوم خرداد ماه،مأموران پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي طرح بازديد و نظارت از واحدهاي صنفي کتابفروشي در محدوده ميدان و خيابان انقلاب و برخورد با عاملان فروش و انتشار کتاب هاي غيرمجاز و ممنوعه را اجرا و از 66واحد صنفي کتابفروشي و تعدادي از دستفروشان اين صنف سرکشي کردند.

وي افزود:در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران پليس،مشخص شد که برخي از مالکان و فروشندگان کتاب اقدام به نگهداري و خريد و فروش کتب و نوشته‌هاي غير‌مجاز، ممنوعه و فاقد مجوز انتشار مي کند که با هماهنگي از سوي کارشناسان اتحاديه صنفي مذکور و کارشناس فرهنگ و ارشاد اسلامي،و با اخذ دستور قضايي تعداد11 نفر از اين افراد شناسايي و دستگير و براي ادامه تحقيقات به پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي پايتخت انتقال داده شدند.

اين مقام ارشد انتظامي، عنوان داشت: در بررسي هاي انجام شده بيش از 4هزار جلد کتاب و دست نوشته غيرمجاز، ممنوعه و فاقد مجوز انتشار خريد و فروش و عرضه جمع آوري و کشف که با هماهنگي دادسراي فرهنگ و رسانه، دستور پلمپ اين واحدهاي صنفي صادر شد.

سردار "ذوالقدري" در پايان افزود: تمامي كتب هاي مكشوفه براي سير مراحل قانوني به اتحاديه ناشران و كتاب فروشان تهران تحويل و افراد دستگير شده نيز براي سير مراحل قانوني به دادسرا عمومي معرفي شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: