کد خبر: ۲۵۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020May 21
روابط پلوسی و ترامپ در یک ماه گذشته با ایجاد اختلاف بر سر لوایح و تصویب قوانین بسته حمایتی کرونا با چالش همراه بوده است
شفاآنلاین>سلامت>به دنبال افزایش روزانه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، روند توهین های شخصی میان مقامات این کشور افزایش یافته و در آخرین توهین صورت گرفته، پلوسی، ترامپ و مشاورانش را به کودکانی با کفش های سگی توصیف کرد.

به گزارش شفاآنلاین، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه روز چهارشنبه  گفت: ترامپ و دستیارانش کودکانی هستند که روی کفش آنها علامت سگ کوچولو قرار دارد.

پلوسی با لحنی کنایه و طعنه آمیز به کابینه ترامپ و مشاورانش گفت: تقریباً مانند کودکی است که با شلوار گلی ظاهر می شود... او بر روی کفش هایش عکس سگ کوچولو دارد و هر کس که با او کار می کند نیز کفش هایی مانند وی دارد.  

پلوسی در هفته گذشته در مصاحبه با شبکه سی ان ان رییس جمهوری آمریکا را به فردی چاق توصیف کرده بود.

پلوسی افزود: جدیدترین معاینه بدنی ترامپ در واقع نشان می دهد که وی می تواند از نظر پزشکی به عنوان فردی چاق طبقه بندی شود.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا در انتقاد از استفاده از داروی ضد مالاریا هیدروکسی کلروکین به عنوان یک اقدام احتیاطی برای رفع علائم کووید ۱۹ شناخته شده و توسط ترامپ نیز توصیه شده است، سخنان اخیر علیه رییس جمهوری آمریکا مطرح کرده است.

ترامپ نیز بارها در پیام های توییتری خود از الفاظ زشت مثل پیرزن و دیوانه برای زنان از جمله پلوسی و هیلاری کلینتون استفاده می کند.

ترامپ در پیامی توییتری پلوسی را به یک زن بیمار توصیف کرد و نوشت: وی مشکلات روحی زیادی دارد، ما در حال برخورد با افرادی هستیم که باید اقدامات خود را به سود کشور انجام دهند.

روابط پلوسی و ترامپ در یک ماه گذشته با ایجاد اختلاف بر سر لوایح و تصویب قوانین بسته حمایتی کرونا با چالش همراه بوده است.ام اس ان بی سی 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: