کد خبر: ۲۵۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 19
ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پايگاه هشتم پليس امنيت پايتخت در 24 ساعت گذشته از واحدهاي صنفي به ویژه قهوه خانه ها بازدید و 3 واحد صنفی قهوه خانه متخلف را شناسایی کردند
شفاآنلاین>اجتماعی>رئيس پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي پايتخت، از پلمب 3 واحد صنفي قهوه خانه به علت عرضه قليان به مشتریان وعدم رعايت دستورالعمل و ابلاغيه ستاد ملي مبارزه با کرونا خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، سرهنگ صادق قره باقري گفت:  قهوه خانه از مشاغل پرریسک بوده و تا کنون دستورالعملی از سوی ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشای این نوع صنوف اعلام نشده است.

وی  اظهار داشت:  ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پايگاه هشتم پليس امنيت پايتخت در 24 ساعت گذشته از  واحدهاي صنفي  به ویژه قهوه خانه ها بازدید  و 3 واحد صنفی قهوه خانه متخلف را شناسایی کردند.

رئيس پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي پايتخت با بیان این که  این  3 واحد صنفي قهوه خانه در حوالي خيابان کميل، خيابان کارون و خيابان 12 فروردين بادستور قضائی  پلمپ شدند، گفت:  سلامت مردم و افزايش احساس امنيت از اولويت هاي پليس است و این واحد های صنفی ملزم به رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد کرونا می باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: