کد خبر: ۲۵۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 18
نویسنده: ماتياس روب
اگر کانون بیماری در هر نقطه از کشور مشاهده شود، دولت مرکزی آن مکان را به طور کامل قرنطینه می کند، بدون اینکه منطقه یا شهرداری حق اعتراض داشته باشد
شفاآنلاین>اجتماعی>در نهایت اعمال فشار استان های حاشیه ای ایتالیا بر روی دولت مرکزی نتیجه داد و از این دوشنبه، "تعطیلی" اقتصاد به پایان رسیده است: شرکت ها، صنعتگران و ارائه دهندگان خدمات می توانند در صورت پیروی از مقررات بهداشتی و فاصله گذاری - که به شدت و سختگیری دستورالعمل های دولت رم نیستند - دوباره فعالیت خود را آغاز کنند.

آزادی کامل عبور و مرور در سراسر کشور در تاریخ 3 ژوئن اعمل شده و مرزهای ملی نیز در همان تاریخ بازگشایی می شود. ایتالیایی ها امیدوار به حضور دوباره توریست های آلمانی هستند.

در گام بعدی، استان های تیرول جنوبی و ونیز سعی خواهند کرد دولت وین را متقاعد کنند که در اوایل ماه ژوئن مرزهای اتریش و ایتالیا را بازگشایی کند. تاکنون، صدراعظم "هیچ چشم اندازی" برای این کار متصور ننموده است.

در هر صورت، استراحتگاه های ساحلی، هتل ها و مهمانخانه ها و همچنین صنعت گردشگری ایتالیا از هفته آینده آمادگی خود را برای  تابستان سال 2020، می آزمایند. اما به جای حفظ فاصله چهار تا پنج متری در سواحل، رستوران ها و هتل ها، مسافت ایمنی یک تا یک و نیم متری اعمال می شود.

دولت رم این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت افزایش تعداد بیمارها در هر ایالتی، بلافاصله دوباره محدودیت ها را اعمال کند. مقامات بهداشت و درمان محلی و منطقه ای موظفند ارقام مربوطه را بطور روزانه به دولت رم گزارش دهند. 

اگر کانون بیماری در هر نقطه از کشور مشاهده شود، دولت مرکزی آن مکان را به طور کامل قرنطینه می کند، بدون اینکه منطقه یا شهرداری حق اعتراض داشته باشد.فرانکفورتر آلگماينه سايتونگ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: