کد خبر: ۲۵۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 18
بسياري از افرادي که اکنون در راس امور قرار دارند حتي حاضر نيستند تظاهر کنند که مسئوليتي برعهده دارند
شفاآنلاین>سلامت>باراک اوباما رئيس جمهوري سابق آمريکا که در سه سال گذشته از دونالد ترامپ و دولت وي به ندرت اظهارنظر و انتقادي کرده است، همه گيري ويروس کرونا باعث شد تا بار ديگر و بطور ضمني عملکرد دولت ترامپ در مواجه با اين ويروس را مورد انتقاد قرار دهد.

به گزارش شفاآنلاین،اوباما روز شنبه (۲۷ ارديبهشت ماه) در يک نطق آنلاين اينترنتي که جمعي از دانشجويان فارغ التحصيل را خطاب قرار داده بود، عملکرد دولت ترامپ بدون نام بردن مستقيم از وي در مقابله با ويروس کرونا را محکوم کرد.

بنابراين گزارش اوباما گفت: بيش از هرچيزي، همه گيري ويروس کرونا موجب شد تا سرانجام پرده اين  باور کنار رود که بسياري از آنهايي که امروز در راس کار قرار دارند، بدانند که چه انجام مي دهند.

اوباما دراين نطق اينترنتي خطاب به ۲۷ هزار دانشجو گفت: بسياري از افرادي که اکنون در راس امور قرار دارند حتي حاضر نيستند تظاهر کنند که مسئوليتي برعهده دارند.

اوباما درادامه اين محکوميت ضمني از دولت ترامپ، خطاب به اين دانشجويان گفت: اگر قرار است جهان (مکان) بهتري شود، اين وابسته به شما است.

بنابراين گزارش چهل و چهارمين رئيس جمهوري آمريکا ادامه داد: اينکه ديگران را بعنوان يک دشمن ببنيد، نقش نگران کننده‌اي در زندگي آمريکايي‌ها دارد و (آمريکا را در)  مواجه با بحران هاي جهاني تضعيف مي کند.

 هفته گذشته باراک اوباما برخورد دولت ترامپ با همه گيري ويروس کرونا را يک «فاجعه و هرج و مرج کامل» خوانده بود.

شمار مبتلايان به ويروس کرونا در جهان از مرز چهار ميليون و ۷۰۰ هزار نفر گذشت که از اين تعداد بيش از ۳۱۳ هزار نفر جان باخته‌اند.

آمريکا نيز با بيش از يک ميليون و ۵۰۰هزار مبتلا به اين ويروس و بالغ بر ۹۰ هزار جان باخته حدود يک سوم از مبتلايان به کوويد-۱۹ درجهان را به خود اختصاص داده است.ان. بي. سي نيوز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: