کد خبر: ۲۵۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 18
اندونزی تا هفته گذشته کمک‌هایی به ارزش بیش از ۸۰ میلیون دلار از حدود ۱۰۰ شریک بین‌المللی شامل دولت‌ها ، سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های بین‌المللی دریافت کرده است
شفاآنلاین>سلامت>نیوزیلند از طریق صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) ۳ میلیون دلار به اندونزی درجنوب شرق آسیا و به عنوان چهارمین کشور پرجمعیت جهان برای مبارزه با کرونا کمک می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین، دولت نیوزیلند و یونیسف اندونزی در بیانیه مشترکی  اعلام کردند: این کمک مالی به یونیسف کمک می‌کند که اقدامات و تعامل‌های خود را تقویت کند. این پول همچنین برای تهیه و توزیع تجهیزات مراقبتی شخصی ، اقلام بهداشتی و ضدعفونی و نیز تضمین حفظ خدمات بهداشتی ضروری در اندونزی استفاده خواهد شد.

جاناتان استین سفیر نیوزیلند در اندونزی گفت: شیوع کووید-۱۹ یک بحران بی‌سابقه بهداشت عمومی و انسانی ایجاد کرده و نیوزیلند به عنوان یک شریک نزدیک اندونزی آماده حمایت از این کشور در بحران جاری است.

وی خاطرنشان کرد که دولت نیوزیلند تصمیم گرفته که با سازمان یونیسف به عنوان نهاد دست‌اندرکار طرح واکنش چندبخشی دولت اندونزی به شیوع کرونا مشارکت کند.

یونیسف با گروه اقدام دولت اندونزی برای مقابله با کرونا همکاری نزدیکی دارد . اندونزی تا هفته گذشته کمک‌هایی به ارزش بیش از ۸۰ میلیون دلار از حدود ۱۰۰ شریک بین‌المللی شامل دولت‌ها ، سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های بین‌المللی دریافت کرده است.

طبق گزارش های منتشره در اندونزی ابتلای بیش از ۱۷ هزار نفر به کرونا تایید شده و شمار کل تلفات از یک هزار و ۱۰۰ تن فراتر رفته است.

ممنوعیت مسافرتی در اندونزی از روز ۲۴ آوریل (پنجم اردیبهشت) آغاز شده و افرادی که این ممنوعیت را نقض کنند تا ۱۰۰ میلیون روپیه (۹ هزار و ۵۰۰ دلار) جریمه و تا یک سال زندان می‌شوند.

مقررات این ممنوعیت با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از شهر جاکارتا مرکز شیوع و سایر مناطق با ریسک بالا به سایر مناطق این کشور شبه جزیره‌ای وسیع با حدود ۲۷۰ میلیون نفر جمعیت برقرار شده است.جاکارتا پست 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: